امکان افزایش رم گوشی با قابلیت جدید RAM Plus سامسونگ

سامسونگ از قابلیت جدیدی در آپدیت گوشی گلکسی A52s 5G معرفی کرد که با استفاده از آن می توان به صورت رایگان رم موبایل را افزایش داد. به نظر می‌رسد این افزایش رم به صورت نرم افزاری بوده و این رم مجازی خواهد بود.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری جدید رم […]

سامسونگ از قابلیت جدیدی در آپدیت گوشی گلکسی A52s 5G معرفی کرد که با استفاده از آن می توان به صورت رایگان رم موبایل را افزایش داد. به نظر می‌رسد این افزایش رم به صورت نرم افزاری بوده و این رم مجازی خواهد بود.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری جدید رم پلاس سامسونگ این امکان را می دهد تا کلیه افراد بطور نرم افزاری حدود ۴ گیگابایت رم به دستگاه خود اضافه کنند. این قابلیت از طریق فریمور A528BXXU1AUH9 برای آپدیت گوشی A52s 5G اضافه می شود.

انتشار این آپدیت در ابتدا در کشور هند انجام شد. این آپدیت علاوه بر افزایش مجازی رم شامل بهینه سازی دوربین و یا ثبات دستگاه نیز هست. کلیه کاربران این گوشی می توانند با مراجعه به بخش Settings و سپس Software Update ، گزینه Download and Install را انتخاب کرده و آپدیت جدید را نصب کنند.

 احتمالا در هفته های آینده کاربران کلیه کشورها می توانند به این آپدیت دسترسی داشته باشند. گلکسی A52s 5G یک ماه پیش توسط سامسونگ معرفی شد. در این گوشی از اسنپدراگون 778G استفاده شد. سایر مشخصات این دستگاه مشابه مدل قبلی یعنی A52 5G است.

گلکسی A52s 5G شامل یک دوربین چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسل است و دوربین های دیگر شامل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض یک سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص ۵ مگاپیکسلی است. قیمت فروش آن نیز ۴۱۰ پوند در نظر گرفته شد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال