امکان برقراری تماس ویدیویی رایگان در نسخه وب مایکروسافت تیمز

نسخه وب مایکروسافت تیمز به تمامی کاربران اجازه می دهد تا بدون داشتن حساب کاربری و با نصب اپلیکیشن، تماس های ویدیویی رایگان داشته باشند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مایکروسافت قابلیت جدید تماس ویدیویی نامحدود را به اپلیکیشن تیمز اضافه کرده تا بتواند در رقابت با زوم پیروز باشد. مایکروسافت با اضافه کردن […]

نسخه وب مایکروسافت تیمز به تمامی کاربران اجازه می دهد تا بدون داشتن حساب کاربری و با نصب اپلیکیشن، تماس های ویدیویی رایگان داشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مایکروسافت قابلیت جدید تماس ویدیویی نامحدود را به اپلیکیشن تیمز اضافه کرده تا بتواند در رقابت با زوم پیروز باشد. مایکروسافت با اضافه کردن ویژگی جدید اپلیکیشن شخصی تیمز به نسخه وب این برنامه توانسته کاربران زیادی را به خود جهت کند. کاربران قادرند به طور رایگان و نامحدود تا حداکثر ۳۰ نفر به طور روزانه تماس گروهی داشته باشند البته شخص آغاز کننده تماس ویدیویی باید حساب کاربری مایکروسافت داشته باشد اما سایر افراد بدون نیاز به حساب کاربری می‌توانند در این تماس ویدیویی شرکت کنند.

 از آنجایی که در روزهای آینده به هفته شکرگزاری نزدیک می‌شویم، مایکروسافت تلاش کرده است تا این اپلیکیشن را برای تماس های نامحدود با خانواده و آشنایان ارتقا دهد. همچنین این اقدام در جهت درخواست های مرکز پیشگیری بیماری برای جلوگیری از دورهمی‌های روز شکرگزاری نیز انجام گرفته است پیش از این نیز پلتفرم زوم محدودیت زمان تماس ویدیویی را لغو کرده بوده و همچنین کلیه کاربران نسخه رایگان می توانستند از این قابلیت استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال