امکان پخش صداهای درخواستی کاربر توسط دستیار هوشمند اپل

کلیه کاربران دستیار هوشمند سیری در آینده‌ای نزدیک می توانند درخواست پخش صداهای مختلف و موسیقی را از این دستیار هوشمند داشته باشند. اپل اعلام کرده به زودی سیری به برخی صدای حیوانات، خودروها، سازهای موسیقی و یا موارد دیگر مجهز خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در به‌روزرسانی iOS 14 […]

کلیه کاربران دستیار هوشمند سیری در آینده‌ای نزدیک می توانند درخواست پخش صداهای مختلف و موسیقی را از این دستیار هوشمند داشته باشند. اپل اعلام کرده به زودی سیری به برخی صدای حیوانات، خودروها، سازهای موسیقی و یا موارد دیگر مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در به‌روزرسانی iOS 14 علاوه بر موارد جدید، دستیار هوشمند سیری نیز به قابلیت‌های تازه ای مجهز شده است. از مهم ترین ویژگی سیری در نسخه جدید بهبود پاسخ به سوالات کاربر است. بدین ترتیب که کاربران می توانند تمامی سوالات خود را از سیری بپرسند و وی جواب این سوال ها را از طریق اینترنت دریافت و در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین در حال حاضر و در این به‌روزرسانی بهبود هایی نیز در مورد پاسخگویی به سوالات انجام گرفته است.

 این دستیار هوشمند به زودی قادر به پخش صدای اشیای مختلف و حتی حیوانات را خواهد داشت اپل در مورد شناسایی و پخش صداهای مختلف در سیری گفته است: در حال حاضر صدها صدا به این دستیار صوتی اضافه شده و تنها در صورت درخواست کاربر پخش خواهد شد. به عنوان مثال کاربر می تواند از این دستیار بخواهد تا صدای اردک را پخش کند. بدین ترتیب این دستیار با مراجعه به اطلاعات خود صدای مورد نظر را پیدا کرده و برای وی پخش خواهد کرد. علاوه بر پخش صدای درخواستی اطلاعاتی نیز در مورد آن ارائه خواهد شد.

برخی کاربران مدعی شدند که این قابلیت هنوز به این دستیار هوشمند اضافه نشده و آنها در حال حاضر امکان استفاده از این ویژگی را ندارند. اپل نیز اعلام کرده برای دسترسی به امکانات حتماً باید نسخه به‌روز شده سیری را دانلود و نصب کنند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال