قابلیت چت صوتی زمان بندی شده در نسخه جدید تلگرام؛ رقابت شبکه های اجتماعی با کلاب هاوس

پس از موفقیت شبکه اجتماعی کلاب هاوس، اکثر شبکه های اجتماعی تلاش کرده اند تا این ویژگی را به پلتفرم خود اضافه کنند. اکنون تلگرام نیز مانند سایر شبکه‌های اجتماعی با استفاده از قابلیت گفتگوی صوتی زمان بندی شده رقابت خود با کلاب هاوس را آغاز کرده است. هم اکنون کاربران تلگرام می توانند از […]

پس از موفقیت شبکه اجتماعی کلاب هاوس، اکثر شبکه های اجتماعی تلاش کرده اند تا این ویژگی را به پلتفرم خود اضافه کنند. اکنون تلگرام نیز مانند سایر شبکه‌های اجتماعی با استفاده از قابلیت گفتگوی صوتی زمان بندی شده رقابت خود با کلاب هاوس را آغاز کرده است. هم اکنون کاربران تلگرام می توانند از این قابلیت جدید برای گفتگوهای صوتی در گروهها استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاب هاوس موفقیت چشمگیری در جذب کاربران شبکه های اجتماعی داشته است. به همین دلیل تلگرام نیز با هدف رقابت با کلاب هاوس تلاش کرد تا اتاق گفتگوی صوتی مشابه این شبکه اجتماعی راه اندازی کند. پشتیبانی از چت صوتی هم اکنون برای کلیه کاربران تلگرام در دسترس است. به گفته کاربران اکنون تلگرام شباهت بسیاری به پلتفرم کلاب هاوس پیدا کرده است.

طبق گزارش منتشر شده توسط Mspoweruser، اکنون نسخه ۷.۷ بتای تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا در کانال ها امکان چت صوتی زمانبندی شده را فعال کنند. این قابلیت به صورت تایمر شمارش معکوس در بالای صفحه کانال نشان داده خواهد شد. به این ترتیب کلیه افراد در کانال می توانند گفتگوی خود را در طی زمان مشخص شده انجام دهند. این قابلیت امکان ثبت گفتگوی صوتی و به اشتراک گذاری آن را نیز به کاربر می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال