آشنایی با ابر دراک ارائه دهنده انواع خدمات ابری در ایران

 فناوری ابری یک تکنولوژی در حال رشد در ایران می‌باشد که هر روز خدمات تازه ای را به کاربران ارائه می‌دهد. پردازش ابری حالا تبدیل به یکی از علوم مهم در مهندسی کامپیوتر شده است. از ویژگی های مهم فناوری ابری می توان به آسان نمودن دسترسی کاربران به نرم افزار ها و سرویس های مورد […]

 فناوری ابری یک تکنولوژی در حال رشد در ایران می‌باشد که هر روز خدمات تازه ای را به کاربران ارائه می‌دهد. پردازش ابری حالا تبدیل به یکی از علوم مهم در مهندسی کامپیوتر شده است. از ویژگی های مهم فناوری ابری می توان به آسان نمودن دسترسی کاربران به نرم افزار ها و سرویس های مورد تقاضا و به کاهش هزینه نگهداری و بروزرسانی اشاره نمود. فناوری مجازی‌سازی امکان ایجاد یک کامپیوتر مجازی دیجیتالی را فراهم می‌کند که مانند یک کامپیوتر فیزیکی با سخت‌افزار خاص رفتار می‌کند، امکان مجازی سازی باعث به وجود آمدن فناوری ابری شد. در ادامه به معرفی اَبر دِراک یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات ابری در ایران در می‌پردازیم.

معرفی شرکت اَبر دِراک

شرکت اَبر دِراک یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات ابری در ایران می‌باشد که خدمات متنوعی از جمله سرویس CDN، امنیت ابری، سرور ابری، بینش آماری و استریم مدیا را ارائه می کند. اَبر دِراک تلاش می‌کند با ارایه خدمات ابری متنوع در تمام سطوح به مدیران وب‌سایت ها و مدیران کسب و کار به رشد کسب و کار آن ها کمک کند.

تجربه خوب کاربری یکی از اهدافی است که در اَبر دِراک دنبال می‌شود‌، در این راستا رابط کاربری پنل اَبر دِراک با ایجاد دسترسی آسان به تنظیمات و پیکربندی ها دسترسی توسعه دهندگان، برنامه‌نویسان را با سهولت بیشتری امکان پذیر کرده است.

ابر دراک

سرویس CDN اَبر دِراک چیست؟

شبکه توزیع محتوا (CDN) اَبر دِراک یکی از خدمات این شرکت می باشد که دارای ویژگی هایی است که باعث بهبود سرعت و SEO وب‌سایت شما می‌شود. سرویس cdn ابر دراک با بیش ۷۰ پاپ سایت در داخل و خارج از ایران محتوای وب‌سایت شما را از نزدیک ترین سرور به دست کاربرانتان می رساند که در مقایسه با سرویس دهندگان CDN خارجی به دلیل وجود پاپ سایت های مختلف در شهر های ایران تا ۸۰٪ باعث افزایش سرعت وب‌سایت شما می‌شود.

ابر دراکمدیریت سطح دسترسی افراد در ‌پنل کاربری اَبر دِراک به شما این امکان را می‌دهد تا تمام سطوح دسترسی را برای اعضای تیم یا سازمان خود را در استفاده از اَبر دِراک تعریف کنید، این قابلیت به شما امکان کنترل و مدیریت بهتر سرویس خود را می‌دهد که این ویژگی در راستای تحقق بهبود تجربه کاربری توسعه یافته است. استفاده از سرویس CDN اَبر دِراک برای شما ویژگی های این زیادی به ارمغان می‌آورد که همگی در بهبود کسب و کار شما موثر می‌باشند.

چشم انداز اَبر دِراک

شرکت اَبر دِراک با بهره گیری از نیروی جوان و متخصص بومی تلاش می‌کند با تولید محصولات های تک قدمی در افزایش بهره وری کسب و کار های اینترنتی بردارد. اَبر دِراک در این راستا خدمات متنوعی ارائه می دهد که همگی توسط متخصصین داخلی توسعه داده شده است. هدف شرکت اَبر دِراک کمک به کسب و کار های اینترنتی در جهت اهدافشان می باشد. شما می‌توانید در ۷ روزه هفته و در ۲۴ ساعت روز با متخصصین اَبر دِراک در تماس باشید تا شما را راهنمایی و کمک به حل مشکل شما کنند.