دسترسی به برخی مطالب کاربران در توییتر پولی می‌شود

ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل توییتر اعلام کرد به زودی کاربران در این شبکه اجتماعی می توانند درآمدزایی داشته باشند. به گفته وی در آینده نزدیک قابلیتی عرضه میشود که طی آن کاربران می توانند مطالب خود را در پشت یک دیوار پولی قرار داده و تنها با خرید اشتراک کاربر می تواند مطالب را […]

ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل توییتر اعلام کرد به زودی کاربران در این شبکه اجتماعی می توانند درآمدزایی داشته باشند. به گفته وی در آینده نزدیک قابلیتی عرضه میشود که طی آن کاربران می توانند مطالب خود را در پشت یک دیوار پولی قرار داده و تنها با خرید اشتراک کاربر می تواند مطالب را مشاهده کند و یا برای هر مطلب پول جداگانه ای بپردازد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک در توییت اخیر خود اعلام کرد از ماه اردیبهشت کاربران باید برای مشاهده محتوای یک سازنده محتوا در توییتر اشتراک خریداری کنند. در صورت نخریدن اشتراک باید مبلغی در ازای مشاهده هر محتوا پرداخت سود. طبق ادعای ماسک تغییر جدید می تواند بصورت برد-برد برای راسته ها و مردم عادی باشد.

هنوز جزئیات بیشتری در مورد ویژگی جدید منتشر نشده است. مشخص نیست این ویژگی در اینده در اختیار چه اکانت ها و رسانه هایی خواهد بود. علاوه بر آن دریافت کارمزد از طرف توییتر برای این اکانت ها هم هنوز مشخص نشده است.

در حال حاضر توییتر در سال اول از حق اشتراک اکانت ها هیچ سهمی برای خود دریافت نمی کند. اما پس از گذشت سال اول، محتواسازان باید ۱۰ درصد از درآمد حاصل برای توییتر خواهد بود.

بنابر تصمیم های قبلی توییتر احتمالا این شرکت برای پست های پولی نیز کارمزد دریافت خواهد کرد. تمامی ساز و کار پیشنهادی نیز ساخت یک منبع درآمد برای توییتر بوده است. ماسک از زمان حضور در توییتر تلاش کرده تا جریان درآمدی این شرکت را افزایش دهد. البته بخش های زیادی از این تغییرات همراه با نارضایتی کاربران بوده است. یکی از آنها حذف تیک های آبی قدیمی بود که باعث ترک تعداد زیادی از اینفلوئنسرها از این شبکه اجتماعی شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال