طبق پتنت جدید اپل، واچ فیس های ساعت میتواند بر اساس بندهای متصل تغییر کند

اپل اخیراً پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که در آن ساعت های هوشمند آینده می توانند بر اساس بندهای متصل واچ فیس خود را به طور خودکار تغییر دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد قابلیت جدیدی را در ساعتهای آینده خود اضافه کند که طبق آن ظاهر ساعت […]

اپل اخیراً پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که در آن ساعت های هوشمند آینده می توانند بر اساس بندهای متصل واچ فیس خود را به طور خودکار تغییر دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد قابلیت جدیدی را در ساعتهای آینده خود اضافه کند که طبق آن ظاهر ساعت ها بر اساس بندها سفارشی سازی خواهند شد. طبق گواهی حق اختراع جدید اپل ساعت های هوشمند آینده این شرکت دارای تراشه ان اف سی هستند که در آن بندهای متصل قادر خواهند بود ظاهر نمایشگر را به طور خودکار تغییر دهند.

طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، این پتنت به معنای عرضه حتمی چنین محصولی در آینده نخواهد بود اما می‌تواند چشم‌انداز آینده اهل کوپرتینو را نشان دهد.

به عنوان مثال در این پتنت در صورت اتصال بند های ورزشی در ساعت های هوشمند آینده برنامه های ورزشی نیز به طور خودکار فعال خواهند شد. در این پتنت ان اف سی اپل واچ میتواند با بندها و حسگرهای اضافه و حتی نمایشگرها نیز ارتباط برقرار کند. ممکن است اپل هیچگاه اقدام به ساخت این ساعت نکند اما احتمالاً تمرکز خود را روی ارائه چنین قابلیت هایی قرار داده است. شخصی سازی ظاهر ساعت اپل بر اساس بندهای متصل شده می‌تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد.

در این پتنت اپل قابلیتی برای تشخیص اصل بودن بند های متصل شده به اپل واچ نیز اضافه کرده است. بدین ترتیب در صورتی که بند های ارزان قیمت و غیر رسمی به ساعت های اپل متصل شود، سیستم به صورت خودکار آن را به صورت هشدار به کاربر اعلام می کند. پیش از این چنین قابلیتی برای تشخیص اصل بودن باتری های آیفون نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال