به گفته بلومبرگ اپل در رویداد WWDC مک استودیو جدید معرفی می کند

بلومبرگ اعلام کرد اپل در مراسم پیش رو که در هفته آینده برگزار میشود یک مدل جدید از مک استودیو را رونمایی می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گورمن از بلومبرگ رونمایی از مک استودیو جدید توسط اپل در رویداد هفته آینده را تایید کرد. این گزارشگر معتبر می گوید […]

بلومبرگ اعلام کرد اپل در مراسم پیش رو که در هفته آینده برگزار میشود یک مدل جدید از مک استودیو را رونمایی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گورمن از بلومبرگ رونمایی از مک استودیو جدید توسط اپل در رویداد هفته آینده را تایید کرد. این گزارشگر معتبر می گوید نسخه جدید این مک با نام رمز J475 رونمایی خواهد شد. گورمن در توییت خود توضیح می دهد در حال حاضر مک استودیو فعلی اپل با نام J375 شناخته میشود و این رمز جدید نیز نشان دهنده نسل بعدی مک استودیو است.

پیش از این گورمن در گزارش دیگری اعلام کرده بود چندین مک جدید در مراسم توسعه دهندگان اپل رونمایی می‌شود. همچنین وی به طور خاص به آزمایش دو مک جدید توسط اپل اشاره کرده بود که در آنها از تراشه M2 مکس و M2 اولترا استفاده شده است. تراشه M2 اولترا تراشه جدیدی است که به عنوان جایگزین M1 اولترا در مک استودیو جدید به کار رفته است.

مک M2 اولترا شامل ۱۶ هسته قوی و ۸ هسته کارآمد و یک پردازنده گرافیکی ۶۰ هسته ای خواهد بود. امکان اینکه ۷۶ هسته گرافیکی در ان بکار رفته باشد، وجود دارد. اپل این دستگاه را با پیکربندی های متفاوت ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ و ۱۹۲ گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال