به گفته بلومبرگ اپل تغییرات بزرگی را در آیپد پرو ۲۰۲۴ ایجاد می کند

بلومبرگ می گوید سری آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل با تغییرات بسیاری همراه خواهد بود. این دستگاه در سالهای اخیر تغییرات کوچکی را تجربه کرده و طراحی آن از سال ۲۰۱۸ تاکنون تغییری نداشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد در آیپد پرو ۲۰۲۴ تغییرات بزرگی ایجاد کند. مارگ گورمن […]

بلومبرگ می گوید سری آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل با تغییرات بسیاری همراه خواهد بود. این دستگاه در سالهای اخیر تغییرات کوچکی را تجربه کرده و طراحی آن از سال ۲۰۱۸ تاکنون تغییری نداشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد در آیپد پرو ۲۰۲۴ تغییرات بزرگی ایجاد کند. مارگ گورمن خبرنگار بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد امسال تغییرات خاصی در سری ایپدها ایجاد نخواهد شد. زیرا اپل سال گذشته آیپد پرو M2 را معرفی کرد که در دو نسخه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی عرضه شده بود.

گورمن معتقد است اپل برای سال ۲۰۲۴ تغییرات بسیاری را برای آیپدها در نظر گرفته است. به گفته وی این شرکت اکنون در حال بازنگری روی آیپد پرو است تا بتواند آن را در بهار سال آینده با تغییرات بسیار عرضه کند. این تغییرات شامل استفاده از نمایشگر اولد و همچنین طراحی جدیدتر خواهد بود.

تاکنون شایعات بسیاری در مورد تغییرات سال آینده آیپد پرو منتشر شده است. در برخی از آنها آمده است قاب پشتی این دستگاه در اینده با شیشه جایگزین می شود. در برخی دیگر نیز گفته شده اپل شارژر مگ سیف را به آیپد پرو می آورد.

در تمامی شایعات گفته شده اپل از نمایشگر اولد در آیپد پرو استفاده خواهد کرد. در برخی دیگر نیز شایعه شد که اپل اندازه نمایشگر را تغییر داده و اندازه های ۱۴ یا ۱۶ اینچی از این تبلت عرضه خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست چنین تغییراتی انجام خواهد گرفت یا نه. با توجه به زمان زیاد باقی مانده احتمالا در آینده جزئیات بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال