به گفته بلومبرگ در آینده ایرپاد اپل به جای ابزار سلامت بکار گرفته میشود

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در گزارشی جدید خود اعلام کرد ایرپادهای اپل به دلیل داشتن توانمندی های بخصوص طی یکی دوسال آینده احتمالا به عنوان ابزار سلامتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اضافه شدن قابلیت Live Listen Airpods در ایرپاد های اپل این دستگاه را مشابه سمعک […]

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در گزارشی جدید خود اعلام کرد ایرپادهای اپل به دلیل داشتن توانمندی های بخصوص طی یکی دوسال آینده احتمالا به عنوان ابزار سلامتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اضافه شدن قابلیت Live Listen Airpods در ایرپاد های اپل این دستگاه را مشابه سمعک خواهد کرد.

این قابلیت به ایرپاد اجازه می دهد تا صدا را از سمت دیگر اتاق تقویت کرده و به گوش کاربر برساند. مارک گورمن در گزارش خود می گوید: بعید نیست اپل در آینده بتواند تاییدیه سازمان غذا و دارو را دریافت کند تا بتواند دستگاه خود را به جای سمعک مورد استفاده قرار دهد. در هال حاضر با تغییر قوانین مربوط به سمعک در ایالات متحده کلیه افراد بدون داشتن نسخه قادر به خرید سمعک هستند. در این فضا اپل نیز می تواند با ایرپاد در نقش سمعک وارد بازار شود.

این اقدام اپل می تواند به بیش از ده ها میلیون نفر در استفاده از سمعک کمک کند. اپل در سال ۲۰۱۶ پتننی را در رابطه با حسگرهای بیومتریک ثبت کرده بود. این شرکت در همان زمان پتنت دیگری با هدف جمع آوری داده های سلامت کاربران در هدفون های خود ثبت کرده بود. این موضوع نشان می دهد این شرکت از سال ها پیش به دنبال ساخت چنین محصولی بوده است. پتنت اخیر این شرکت نیز پایش ضربان قلب و سطح تعریق را از طریق تعبیه حسگر در هدفون ها را نشان می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال