به گفته مینگ چی‌کو هدست واقعیت افزوده اپل شامل دو تراشه خواهد بود

تحلیلگر محصولات اپل اطلاعاتی را در رابطه با هدست واقعیت افزوده شرکت اپل منتشر کرده است. به گفته این فرد این هدست در فصل چهارم سال آینده میلادی عرضه می شود و مجهز به دو تراشه خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون گزارش‌های مختلفی در رابطه با انتشار هدست واقعیت […]

تحلیلگر محصولات اپل اطلاعاتی را در رابطه با هدست واقعیت افزوده شرکت اپل منتشر کرده است. به گفته این فرد این هدست در فصل چهارم سال آینده میلادی عرضه می شود و مجهز به دو تراشه خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون گزارش‌های مختلفی در رابطه با انتشار هدست واقعیت افزوده اپل خوانده ایم اکنون نیز مینگ چی‌کو به‌عنوان تحلیلگر محصولات اپل اطلاعاتی را در رابطه با زمان عرضه این محصول منتشر کرده است. به گفته وی در این هدست از دو تراشه استفاده شده که یکی از آنها عملکردی شبیه به چیپ M1 خواهد داشت. تراشه دیگر عملکردی پایین تر دارد و وظیفه آن مدیریت عملکرد سنسورها است.

 به گفته وی این هدست به تنهایی و بدون نیاز به اتصال به آیفون یا مک نیز با قدرت بالایی عمل خواهد کرد. این دستگاه قادر به پشتیبانی از تعداد زیادی اپلیکیشن خواهد بود. به طوری که مینگ چی‌کو پیش بینی میکند در ده سال آینده هدست ها جایگزین آیفون خواهند شد.

مینگ چی‌کو می‌گوید هدست واقعیت افزوده اپل فصل چهارم ۲02۲ و مجهز به دو تراشه عرضه می شود. عملکرد محاسباتی بر عهده تراشه های قدرتمند و مشابه M1 برای مک است. دیگری نیز کارهای محاسباتی سنسورها را انجام خواهد داد. از طرفی واحد مدیریت توان (PMU) برای تراشه های قدرتمند طراحی شده است تا بتواند محاسباتی مشابه و با توان بالا انجام دهد.

علاوه بر آن هدست مورد نظر دو نمایشگر میکرو اولد با رزولوشن 4K سونی نیز خواهد داشت که به آن قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی می دهد. به همین دلیل استفاده از تراشه های با عملکرد مشابه M1 نیاز است. پیش از این نیز پشتیبانی وای فای 6E توسط آیفون ۱۴ و هدست اپل توسط کو تایید شده بود.