تیم کوک: بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی حضور بی هدف دارند

تیم کوک در مصاحبه ای که اخیراً با وب سایت Bustle انجام داد در مورد حضور بی هدف کاربران در شبکه های اجتماعی ابراز نگرانی کرده است. مدیرعامل اپل در این مصاحبه اعلام کرد اسکرول های بی معنا و بی پایان کاربران در این شبکه ها نگران کننده است و استفاده از فناوری در بین […]

تیم کوک در مصاحبه ای که اخیراً با وب سایت Bustle انجام داد در مورد حضور بی هدف کاربران در شبکه های اجتماعی ابراز نگرانی کرده است. مدیرعامل اپل در این مصاحبه اعلام کرد اسکرول های بی معنا و بی پایان کاربران در این شبکه ها نگران کننده است و استفاده از فناوری در بین مردم افزایش چشم گیری داشته.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل اپل در مصاحبه خود علاوه بر حمایت از محصولات اپل اعلام کرد به شخصه علاقه دارد محصولات اپل در کارهای خلاقانه مورد استفاده قرار بگیرد. تیم کوک اپلیکیشن شاین را ویژه مبارزه با بدنامی های اجتماعی و مشکلات روانی معرفی کرد. به گفته وی می توان از فناوری برای رفع مشکلات و بهبود زندگی مردم استفاده کرد.

کوک در مصاحبه خود در مورد استفاده از فناوری در سلامت روان کاربران می گوید: هم اکنون سلامت روانی به یک بحران جهانی تبدیل شده و حتی خود وی نیز از این امر مستثنی نیست. وی اضطراب مربوط به مسئولیت مدیرعاملی اپل را با کمک مدیتیشن و یا حضور در طبیعت کاهش می دهد. به نظر کوک فناوری باید برای کمک به انسان به خدمت گرفته شود و استفاده بیش از حد مردم از فناوری نگران کننده است. البته با ابزارهایی نظیر اسکرین تایم نیز می توان از اعتیاد به پلتفرم های آنلاین جلوگیری کرد.

مدیرعامل اپل در این مصاحبه با تاکید بر روی سلامت روان در زندگی از نقش منفی شبکه های اجتماعی و اسکرول بی انتهای کاربران در سرویس هایی مانند فیسبوک و اینستاگرام و همچنین تیک تاک ابراز نگرانی کرده و گفته است این اقدام کاربران را دچار حس منفی میکند. از طرفی با حمایت از محصولات اپل هدف از ساخت آنها را ارتباط با خانواده و دوستان عنوان کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال