ایسر از لپ تاپ های جدید خود مجهز به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل رونمایی کرد

ایسر از دو لپ تاپ جدید به نام های سوئیفت ۵ و سوئیفت ۳ با طراحی جدید و سخت افزار مناسب رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ های جدید ایسر در سایز ۱۴ اینچ و با تراشه های نسل دوازدهم اینتل معرفی شدند. این لپ تاپ ها از گرافیک […]

ایسر از دو لپ تاپ جدید به نام های سوئیفت ۵ و سوئیفت ۳ با طراحی جدید و سخت افزار مناسب رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ های جدید ایسر در سایز ۱۴ اینچ و با تراشه های نسل دوازدهم اینتل معرفی شدند. این لپ تاپ ها از گرافیک  Iris Xeو نمایشگر با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ مجهز هستند.

سوئیفت ۳ و سوئیفت ۵ بسیار سبک و با فریم های بسیار نازک ساخته شده اند. در سوئیفت ۵ نیز نسبت نمایشگر به بدنه آن ۹۲٫۲۲ درصد است و قیمت فروش آن 1499 دلار در نظر گرفته شده در حالی که سوئیفت ۳ با قیمت پایین تر و ۸۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

ایسر در لپ تاپ ۱۴ اینچی سوئیفت ۳ از پردازنده نسل دوازدهم اینتل core i به همراه ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این لپ‌تاپ می‌توان به نمایشگر لمسی فول اچ دی، وای فای 6E به همراه دوربین وب کم فول اچ دی اشاره کرد.

ایسر سوئیفت ۵ نیز با همین پردازنده و با رم ۱۶ گیگابایتی به همراه حافظه ذخیره سازی ۲ ترابایت عرضه می شود. نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی آن نیز از نوع WQXGA خواهد بود. دیگر مشخصات آن تقریباً مشابه سوئیفت ۳ است. البته غیر از پردازنده های نسل دوازدهم نسبت تصویر نمایشگر هنوز مشخصات دقیق تری از این دستگاه فاش نشده و باید منتظر بود تا ایسر در تاریخ ۵ ژوئیه امسال این دستگاه را برای اولین بار به بازار عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال