لپتاپ انعطاف‌پذیر Spin 7 ایسر در IFA 2016 معرفی شد

گاهی اوقات شرایطی به چشم می‎‎خورد که استفاده از یک تبلت به نسبت یک کامپیوتر کارآیی بیشتری دارد، ولی همواره دو دستگاه به همراه داشتن دو دستگاه می‎تواند کمی مشکل باشد. در همین رابطه محبوبیت دستگاه‎های هیبریدی رو به افزایش بوده است چرا که یک نوع تجربه شبه تبلتی را با خود به همراه دارند […]

گاهی اوقات شرایطی به چشم می‎‎خورد که استفاده از یک تبلت به نسبت یک کامپیوتر کارآیی بیشتری دارد، ولی همواره دو دستگاه به همراه داشتن دو دستگاه می‎تواند کمی مشکل باشد. در همین رابطه محبوبیت دستگاه‎های هیبریدی رو به افزایش بوده است چرا که یک نوع تجربه شبه تبلتی را با خود به همراه دارند ولی می‎توان در صورت نیاز از آن‎ها به عنوان لپ‎تاپ نیز استفاده کرد.

اگر به دنبال چنین دستگاهی هستید، باید بگوییم که شرکت ایسر لپ‎تاپ انعطاف‎پذیر Spin 7 خود را معرفی کرده است. همان‎طور که می‎توانید در تصویر بالا مشاهده کنید، استفاده از نام Spin 7 به این دلیل بوده است که نمایشگر این دستگاه در واقع می‎تواند حول آن چرخیده شود و به نوعی این دستگاه به دنبال آن تبدیل به یک تبلت شود. درست است که باریکی چنین تبلتی در حد آی‎پد اپل نخواهد بود، ولی اگر همیشه یک نمایشگر تمام لمسی می‎خواستید، گزینه‎ای برای داشتن آن پیش رویتان قرار گرفته است.

لپ‎تاپ Spin 7 دارای صفحه نمایش 14 اینچی با دقت فول اچ‎دی و فناوری IPS، محافظ گوریلا گلس و بدنه‎ی تمام آلومینیومی است. باتری این دستگاه 8 ساعت دوام می‎آورد و در بخش سخت‎افزاری نیز نقصی دیده نمی‎شود. در قلب این دستگاه پردازنده‎ی نسل هفتم، Core i7 اینتل قرار گرفته و از مشخصات دیگر آن می‎توان به همراه 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه SSD، دو پورت یو‎اس‎بی Type-C اشاره کرد. این دستگاه وزنی برابر با 1.2 کیلوگرم دارد.

گفتنی است قیمت این لپ‎تاپ از 1199 دلار شروع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال