معرفی سوئیفت X نوت بوک پرچمدار ایسر مجهز به گرافیک Arc [نمایشگاه CES 2022]

ایسر از نوت بوک پرچمدار جدید خود به نام سوئیفت X که از گرافیک اینتل Arc پشتیبانی می کند در نمایشگاه CES 2022 رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسر علاوه بر کارت گرافیک جدید اینتل قابلیت های جدید دیگری را نیز به این پرچمدار اضافه کرده است. به عنوان مثال […]

ایسر از نوت بوک پرچمدار جدید خود به نام سوئیفت X که از گرافیک اینتل Arc پشتیبانی می کند در نمایشگاه CES 2022 رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایسر علاوه بر کارت گرافیک جدید اینتل قابلیت های جدید دیگری را نیز به این پرچمدار اضافه کرده است. به عنوان مثال این لپ‌تاپ مجهز به یک نمایشگر ۱۶ اینچی با روشنایی ۴۰۰ نیت و قابلیت پشتیبانی از ۱۰۰% طیف رنگی است.

این اولین بار است که ایسر در لپ تاپ خود از پردازنده جدید نسل دوازدهم اینتل با گرافیک Arc استفاده کرده است. حداکثر رم مورد استفاده در این لپ‌تاپ ۳۲ گیگابایت از نوع LPDDR5 است و میزان حافظه داخلی آن که از نوع SSD است نیز به ۲ ترابایت می رسد. از دیگر ویژگی مهم این لپتاپ می‌توان به وجود فناوری وای فای 6E اشاره کرد. همچنین نسبت به مدل های قبلی یک وبکم فول اچ دی به آن اضافه شده و وزن آن نیز کاهش پیدا کرده است.

 به گفته شرکت سازنده در طراحی این لپ تاپ دو فن و دریچه هوای بزرگتر و ورودی های بزرگتر روی کیبورد تعبیه شده به طوری که می تواند نسبت به قبل گرمای بیشتری را از داخل به بیرون دفع کند. قرار است نسخه ۱۴ اینچی این دستگاه با ۱۶ گیگابایت رم و ویندوز ۱۱ اما با کارت گرافیک RTX 3050 / 3050 Ti عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال