ایسر از سری لپ تاپ های گیمینگ Predator Triton 300 SE مجهز به تراشه نسل دوازدهم اینتل رونمایی کرد

لپ تاپ های سری جدید گیمینگ Predator Triton 300 SE مجهز به نمایشگر ۱۴ و ۱۶ اینچی و تراشه نسل دوازدهم اینتل معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ جدید معرفی شده ایسر از بخش محصولات مخصوص بازی محسوب می شود که در دو مدل با نمایشگرهای ۱۴ و ۱۶ […]

لپ تاپ های سری جدید گیمینگ Predator Triton 300 SE مجهز به نمایشگر ۱۴ و ۱۶ اینچی و تراشه نسل دوازدهم اینتل معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ جدید معرفی شده ایسر از بخش محصولات مخصوص بازی محسوب می شود که در دو مدل با نمایشگرهای ۱۴ و ۱۶ اینچی معرفی شدند. این لپ تاپ ها با قابلیت رقابت با دستگاه های گیمینگ دارای پردازنده های نسل دوازدهم اینتل Core و پردازنده های گرافیکی RTX 30 انویدیا هستند. این لپ تاپ های دارای نمایشگر با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز می ‌توانند اجرای بازی را به صورت نرم و روان نمایش دهند.

 در مدل دارای نمایشگر بزرگتر از انویدیا Optimus استفاده شده است که کاربر می تواند بین پردازنده گرافیکی یکپارچه و مجزا جابجا شود تا در مصرف باتری صرفه جویی کند. ایسر برای خنک کردن قطعات داخلی نیز از فن های AeroBlade 3D نسل ۵ استفاده کرده است. مودم بی سیم هردو لپ تاپ از نوع اینتل Killer Wi-Fi 63 AX1675i خواهد بود که در مدل بزرگتر دارای کنترلر اترنت اینتل  Killer E2600 نیز قرار داده شده است. این لپ تاپ ها ۳۲ گیگابایت حافظه از نوع LPDDR5 خواهند داشت و احتمالاً در سه ظرفیت حافظه داخلی ۵۱۲، ۱ و ۲ ترابایت عرضه می شوند. ایسر برای لپ تاپ دارای نمایشگر کوچکتر قیمت ۱۶۰۰ دلار و برای لپ تاپ با نمایشگر بزرگتر قیمت ۱۷۵۰ دلار در نظر گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال