لپ تاپ جدید ایسر محتوای سه بعدی را بدون عینک نمایش می دهد

فناوری جدید ایسر در لپ تاپ تازه معرفی شده این شرکت می تواند بدون عینک سه بعدی مورد استفاده کاربران قرار بگیرد. لپ تاپ ایسر نسخه ConcerD 7 SpatialLabs Edition به طور رسمی توسط این شرکت معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ورج، نسخه ایسر ConcerD 7 […]

فناوری جدید ایسر در لپ تاپ تازه معرفی شده این شرکت می تواند بدون عینک سه بعدی مورد استفاده کاربران قرار بگیرد. لپ تاپ ایسر نسخه ConcerD 7 SpatialLabs Edition به طور رسمی توسط این شرکت معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ورج، نسخه ایسر ConcerD 7 SpatialLabs Edition توسط این شرکت معرفی شد. فناوری 3D SpatialLabs توسط ایسر در اوایل سال میلادی کنونی معرفی شده بود. این فناوری قادر است برخی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری را با هم مرتبط کند. ویژگی های سخت افزاری شامل دوربین استریو مخصوص و سنسور چشمها برای ردیابی است. همچنین یک لنز نوری روی صفحه نمایش نیز باعث نشان دادن دو تصویر متفاوت خواهد شد. نرم افزار رندرینگی نیز می تواند تنظیم تصاویر سه بعدی را به صورت لحظه‌ای برای شما امکان پذیر کند.

لپ تاپ ایسر به نام ConceptD 7 SpatialLabs Edition به کاربران امکان می‌دهد تا نمایش سه‌بعدی را به راحتی و در یک صفحه معمولی مشاهده کنند. همچنین هدف از ساخت این محصول با چنین فناوری مشاهده پروژه های سه بعدی CAD، معماری یا انیمیشن است. یکی از خبرنگاران ورج که این محصول را امتحان کرده است آنرا نوعی فناوری چشمگیر خواند. البته کاربردی و عملی بودن این فناوری هنوز در عالم واقعی مورد استفاده و بررسی قرار نگرفته است.

با استفاده از ابزار  SpatialLabs Model Viewer می‌توان فایل های سه بعدی را از طریق نرم افزارهایی همچون Autodesk Fusion 360 ،Rhinoceros و ZBrush به این لپ تاپ منتقل کرد. البته در آینده و با توسعه فناوری راه حل های بهتری نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. فناوری دیگر این شرکت به نام SpatialLabs Go است که از هوش مصنوعی استفاده میکند. این فناوری به کاربر اجازه می دهد تا محتوای دو بعدی را به استریوسکوپ سه بعدی تبدیل کند.

لپ تاپ جدید کانسپت می تواند یک دستگاه قدرتمند و غیر معمولی باشد. البته در مورد مشخصات فنی لپ تاپ اطلاعات دقیق منتشر نشده است. اما طبق خبرهای پیش از این در آن از پردازنده اینتل Core i7-11800H ۳۲ گیگابایت رم قابل ارتقا و حافظه داخلی ۲ ترابایت از نوع SSD NVMe استفاده شده است. پنل ال سی دی به اندازه ۱۵.۶ اینچ نیز برای نمایشگر دو بعدی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ است. رزولوشن آن در حالت سه بعدی به ۱۹۲۰ در ۲۱۶۰ می‌رسد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال