دستیابی شرکت کامکست به سرعت دانلود و آپلود گیگابیتی

شرکت کامکست اعلام کرده در زمینه اینترنت کابلی ده گیگابیتی به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده است. این شرکت به صورت آزمایشی توانسته اینترنتی با سرعت دانلود و آپلود ۱.۲۵ گیگابیت بر ثانیه به کاربری در فلوریدا ارائه دهد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، شرکت Comcast Cable اعلام کرده برای دستیابی به اینترنت ۱۰ گیگابیتی […]

شرکت کامکست اعلام کرده در زمینه اینترنت کابلی ده گیگابیتی به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده است. این شرکت به صورت آزمایشی توانسته اینترنتی با سرعت دانلود و آپلود ۱.۲۵ گیگابیت بر ثانیه به کاربری در فلوریدا ارائه دهد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، شرکت Comcast Cable اعلام کرده برای دستیابی به اینترنت ۱۰ گیگابیتی از مجازی سازی عملکرد شبکه NFV همراه با فناوری DOCSIS استفاده کرده است. همچنین در این سرویس در زمان عرضه از معماری دسترسی توزیع شده DAA استفاده خواهد شد.

تونی ورنر، از بخش فناوری شرکت کامکست می گوید: بسیاری از کاربران ما از سرویس اینترنت برای زندگی دیجیتالی خود استفاده می کنند. به همین دلیل شرکت ما سعی می‌کند با ادامه پیشرفت نیازهای آنها را برآورده کند. از بزرگترین دستاورد فناوری شبکه در شرکت ما می توان به سرعت بالای اینترنت در آینده بدون حفاری و یا پروژه های ساخت و ساز عظیم اشاره کرد. این تکنولوژی در اختیار ده‌ها میلیون خانه قرار خواهد گرفت و نیاز های مربوط به سرعت های چندگیگابیتی را فراهم خواهد کرد.

مجازی سازی شبکه به همراه  DAA قادر است نرم افزار و فناوری های مبتنی بر کلود را با تجهیزات فیزیکی شبکه های سنتی جایگزین کند. همین فناوری این کمپانی را در ارائه سرعت چند گیگابیتی توانمند کرده است. ایلاد نفشی، معاون ارشد بخش فناوری های دسترسی Comcast Cable میگوید: در حال حاضر ما از توانایی خود برای انتقال فناوری‌های ده گیگابیتی از آزمایشگاه به محل استفاده بسیار خوشحال هستیم. همچنین در این فناوری از پیشرفت های انجام شده الهام گرفته ایم و قادریم این فرآیند تحویل را به زودی به مشتریان آغاز کنیم.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست این کمپانی چه زمانی به صورت تجاری اینترنت گیگابیتی را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال