دستیابی به بالاترین رکورد بازیابی راکت در پرتاب صدم فالکون ۹

‏شرکت اسپیس ایکس برای صدمین بار از راکت‌های فالکون ۹ استفاده کرده است. راکت مورد استفاده در پرتاب آخر برای هفتمین بار مورد استفاده قرار گرفته بود و از لحاظ بازیابی راکت این شرکت توانست رکورد استفاده مجدد را از آن خود کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، راکت فالکون 9 پس […]

‏شرکت اسپیس ایکس برای صدمین بار از راکت‌های فالکون ۹ استفاده کرده است. راکت مورد استفاده در پرتاب آخر برای هفتمین بار مورد استفاده قرار گرفته بود و از لحاظ بازیابی راکت این شرکت توانست رکورد استفاده مجدد را از آن خود کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، راکت فالکون 9 پس از قرار دادن شصت ماهواره استارلینک در مدار بر روی اقیانوس فرود آمد. این پرتاب از پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال انجام گرفت و بدین ترتیب بیست و سومین پرتاب این شرکت نیز توسط فالکون ۹ انجام شد. اولین بازگشت بوستر ۹ دقیقه پس از پرتاب بوده که بر روی شناورهای این شرکت در اقیانوس اطلس نشست.

اسپیس ایکس دو شناور را برای بازیابی راکت به نام Of Course I Still Love You مورد استفاده قرار داده بود. کیت تایس، از مهندسین شرکت اسپیس ایکس در هنگام پرتاب راکت اعلام کرده بود هفتمین پرتاب راکت فالکون 9 در حال انجام است. پیش از این نیز اسپیس ایکس توانسته بود ماهواره Sentinel 6 ناسا را نیز وارد مدار کند. بدین ترتیب صدمین پرواز فالکون 9 نیز انجام گرفته است. این را کت تا به امروز بیشترین آمار پرواز را داشته و بازیابی مرحله اول آن نیز شصت و هفتمین مورد از بازیابی از سال ۲۰۱۵ خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال