اجرای فرامین دستیار صوتی الکسا از روی لاک اسکرین

مایکروسافت برای ویندوز 10 خود تغییراتی را مدنظر قرار داده که از جمله آن ها امکان برقراری ارتباط با دستیار صوتی الکسا حتی در زمان قفل گوشی و صفحه لاک اسکرین است. این تغییر در راستای آن انجام می گیرد که مایکروسافت به دنبال ایجاد قابلیت های بیش تر برای دستیار دیجیتال شخص ثالث می […]

مایکروسافت برای ویندوز 10 خود تغییراتی را مدنظر قرار داده که از جمله آن ها امکان برقراری ارتباط با دستیار صوتی الکسا حتی در زمان قفل گوشی و صفحه لاک اسکرین است. این تغییر در راستای آن انجام می گیرد که مایکروسافت به دنبال ایجاد قابلیت های بیش تر برای دستیار دیجیتال شخص ثالث می باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، آپدیت 19H2 مایکروسافت برای ماه سپتامبر برنامه ریزی شده که به دستیار صوتی اجازه می دهد که در صورت قفل بودن دستگاه موبایل نیز نسبت به صداها حساس بوده و فرامین را اجرا کند. این تغییر کوچک نشان دهنده تمایل مایکروسافت به ایجاد تغییراتی در بخش دیجیتالی و دستیار صوتی این شرکت می باشد. آپدیت جدید مایکروسافت نسبت به سال های قبل کم حجم تر بوده و تغییرات آن نیز محدودتر است. این بروزرسانی در حال حاضر در اختیار برخی تست کننده‌های سایت Windows Insider قرار داده شده است تا در صورت لزوم تغییراتی جهت بهبود در آن صورت گیرد.

کنفرانس بیلد امسال نیز در شرایطی برگزار شد که مایکروسافت خبر از راه اندازی برنامه جدید دیگری برای کورتانا داده است، این توسعه در راستای بهبود مکالمات بوده و تغییرات در دستیار صوتی الکسا نیز در همین راستا می باشد. ترکیب الکسا و کورتانا برای اپ ویندوز 10 و افزایش نقش آن در نرم افزارهای سازمانی نیز بخشی از سرویس های جدید مایکروسافت است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال