به‌روزرسانی Action Launcher 3 با بهبود ویژگی‌های قبلی و افزودن برخی قابلیت‌های جدید

به‌نظر می‌رسد که Action Launcher 3 محبوبترین لانچر دستگاه‌های اندرویدی باشد. این لانچر آخرین آپدیت بزرگ سال 2016 خود را دریافت کرده‌ است که این آپدیت به‌همراه امکانات جدید و بهبودهای عملکردی لانچر منتشر شده است. بر اساس گفته‌های توسعه دهنده‌ی این لانچر، Chris Lacy، نسخه‌ی جدید لانچر با هدف راضی کردن کاربران ناراضی منتشر شده است. […]

به‌نظر می‌رسد که Action Launcher 3 محبوبترین لانچر دستگاه‌های اندرویدی باشد. این لانچر آخرین آپدیت بزرگ سال 2016 خود را دریافت کرده‌ است که این آپدیت به‌همراه امکانات جدید و بهبودهای عملکردی لانچر منتشر شده است.

بر اساس گفته‌های توسعه دهنده‌ی این لانچر، Chris Lacy، نسخه‌ی جدید لانچر با هدف راضی کردن کاربران ناراضی منتشر شده است. برخی کاربران گفته بودند که به دلیل عدم پشتیبانی این لانچر از امکانات قدیمی، از آن استفاده نخواهند کرد.

یکی از مهم‌ترین خواسته‌های کاربران از توسعه دهنده‌ی این لانچر، افزودن امکان نمایش شمارنده نوتیفیکیشن‌های خوانده نشده هر اپلیکیشن است. این امکان درحال حاضر به آن افزوده شده است. برای مثال، زمانی که دو SMS خوانده نشده داشته باشید، آیکون اپ SMS شما با نشانه‌هایی به شما اطلاع می‌دهد که دو پیام خوانده نشده در این اپ دارید. این قابلیت برای اپلیکیشن‌های دیگر مثل Phone، تقویم و Gmail نیز وجود دارد. این قابلیت unread badge support نام دارد و امکان نمایش SMS های خوانده نشده، تماس‌های از دست رفته، ایمیل‌های خوانده نشده در اپ Gmail و قرارهای موجود در اپ تقویم را دارا می‌باشد.

قابلیت جدید دیگری که بسیاری از کاربران این لانچر منتظر آن بودند، scrollable docks است. اگر تاکنون از این لانچر استفاده نکرده‌اید باید با این نکته هم توجه داشته باشید که برخی از قابلیت‌های آن نیاز به پرداخت هزینه دارد که پس از پرداخت هزینه قادر به استفاده از این امکانات ویژه خواهید بود.

آپدیت جدید، قابلیتی که تا پیش از این تنها برای کاربران پرمیوم لانچر موجود بود را بصورت رایگان برای همه‌ی کاربران عرضه کرده است. این قابلیت، iconic Quickpage نام دارد که به کاربر امکان اسلاید کردن از لبه‌ی سمت راست صفحه را می‌دهد.

آپدیت دسامبر 2016 این لانچر از آیکون‌های جدید اندروید نیز پشتیبانی می‌کند. فقط توجه داشته باشید که این امکان برای آیکون‌های زمینه سفید قابل استفاده نخواهد بود.

جدیدترین نسخه‌ی Action Launcher 3 با قابلیت‌های جدید و بهبودهای جدید منتشر می‌شود و درصورتی‌که از کاربران این لانچر هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سرعت نسخه‌ی جدید آنرا نصب کنید و از آن لذت ببرید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال