فعال شدن اینترنت رایگان دانشجویان کشور مربوط به آموزش مجازی

وزیر ارتباطات صبح امروز اعلام کرد اینترنت رایگان کلیه دانشجویان کشور با هدف استفاده از آموزش مجازی دانشگاه ها هم اکنون فعال شده است . به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، آذری جهرمی در توییت خود اعلام کرد هم اکنون اینترنت رایگان دانشجویان برای استفاده از آموزش مجازی دانشگاه ها فعال شده است. به این […]

وزیر ارتباطات صبح امروز اعلام کرد اینترنت رایگان کلیه دانشجویان کشور با هدف استفاده از آموزش مجازی دانشگاه ها هم اکنون فعال شده است .

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، آذری جهرمی در توییت خود اعلام کرد هم اکنون اینترنت رایگان دانشجویان برای استفاده از آموزش مجازی دانشگاه ها فعال شده است. به این ترتیب هزینه اینترنت دانشجویان مربوط به وب سایت های غیر اموزشی همچنان مانند سابق با هزینه انجام خواهد شد.

آذری جهرمی اعلام کرده است کلیه دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سامانه های مربوط به طرح اینترنت رایگان و آموزش مجازی را مشاهده کنند. همچنین دیگر دانشگاه ها نیز می توانند پس از ثبت نام به این سامانه اضافه شوند. در حال حاضر حدود ۴ میلیون دانشجو در سراسر کشور وجود دارند که در حال دریافت آموزش مجازی هستند. این تعداد از امروز می‌توانند بدون هزینه ای از خدمات رایگان آموزش مجازی استفاده کنند. پیشتر نیز ۱۲۰ گیگابایت اینترنت برای اساتید دانشگاه ها فعال شده بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال