اکتیویژن بازی Pro Skater 5 را به صورت رسمی تایید کرد

طرفداران بازی‌های اسکیت سواری و از این قبیل بازی‌ها به ندرت پیدا می‌شود اما گاهی نیز این بازی‌ها به قدری می‌توانند جذاب باشند که شما را ساعت‌ها سرگرم کنند. اگر شما هم از طرفداران سری بازی‌های Guitar Heroو  Rock Band هستید باید از شنیدن این خبر خوشحال باشید چرا که شرکت اکتیویژن اعلام کرد بازی Pro Skater 5 را […]

طرفداران بازی‌های اسکیت سواری و از این قبیل بازی‌ها به ندرت پیدا می‌شود اما گاهی نیز این بازی‌ها به قدری می‌توانند جذاب باشند که شما را ساعت‌ها سرگرم کنند. اگر شما هم از طرفداران سری بازی‌های Guitar Heroو  Rock Band هستید باید از شنیدن این خبر خوشحال باشید چرا که شرکت اکتیویژن اعلام کرد بازی Pro Skater 5 را به زودی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌کند.

اکتیویژن بازی Pro Skater 5 را به صورت رسمی تایید کرد

نام کامل بازی Tony Hawk’s Pro Skater 5 می‌باشد و قرار است برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شود. البته به گفته‌ی مجله‌ی Gameinformer این بازی با مقداری تاخیر برای کنسول‌های نسل هشتمی نیز منتشر خواهد شد. Tony Hawk یک اسکیت سوار معروف آمریکایی است که به ساخت این بازی نیز کمک زیادی خواهد کرد. او قبلا هم در سری‌های قبلی این بازی کمک زیادی کرده است.

Tony Hawk’s Pro Skater 5 قصد دارد شما را به دنیای عجیب و غریب اسکیت سواری با محیط‌های جذاب و دیدنی ببرد. شما با انجام دادن حرکت‌های نمایشی در این بازی می‌توانید امتیار کسب کنید و آن را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اکتیویژن بازی Pro Skater 5 را به صورت رسمی تایید کرد

این بازی دارای قابلیت کوآب آنلاین بوده و همچنین ویرایشگر محیط نیز در آن تعبیه شده است.

در این بازی Tony Hawk نیز به همراه چند اسکیت سوار معروف حضور دارند و به عنوان شخصیت‌های جدا قابل بازی کردن می‌باشند. هنوز تاریخ رسمی برای انتشار این بازی اعلام نشده است.

اکتیویژن بازی Pro Skater 5 را به صورت رسمی تایید کرد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال