شایعه: آیفون 8 اپل مجهز به اسکنر عنبیه چشم خواهد بود

هر سال عنوان یکی از گوشی‎هایی که کاربران زیادی چشم به راه آن هستند به آیفون اپل تعلق می‎گیرد. بدون توجه به نظر شخصی که هر فرد در رابطه با این محصول دارد، نمی‎توان انکار کرد که معرفی آیفون جدید در مقایسه با محصولات سایر رقبا بیشترین توجه و صحبت را به خود جلب خواهد […]

هر سال عنوان یکی از گوشی‎هایی که کاربران زیادی چشم به راه آن هستند به آیفون اپل تعلق می‎گیرد. بدون توجه به نظر شخصی که هر فرد در رابطه با این محصول دارد، نمی‎توان انکار کرد که معرفی آیفون جدید در مقایسه با محصولات سایر رقبا بیشترین توجه و صحبت را به خود جلب خواهد کرد. آیفون 7 و 7 پلاس سال قبل توانستند هیاهوی فراوانی ایجاد کنند ولی یقینا جزو محافظ‎کارانه‎ترین محصولات اپل به شمار می‎روند.

دقیقا از زمان معرفی این دو گوشی شایعات زیادی نیز در رابطه با مدل 2017 آیفون شکل گرفت و حجم این شایعات تا به الان به مقدار فراوانی رسیده است. علاوه بر مواردی نظیر استفاده از باتری بزرگتر و سیستم دوربین‎ دوگانه بهتر، گفته می‎شود آیفون 8، آیفون X یا هر اسمی که اپل برای آیفون ویژه‎ی دهمین سالگرد تولد این محصول در نظر گرفته است، مجهز به فناوری شارژ بی‎سیم خواهد بود و فناوری لمس سه‎بعدی نیز که از زمان آیفون 6 اس به کار گرفته شده است با پیشرفت بسزایی روبرو می‎شود. در راس تمامی این شایعات حالا شما می‎توانید اضافه شدن یک اسکنر عنبیه‎ی چشم را نیز تصور کنید.

وب‎سایت DigiTimes نسبت به انتشار گزارشی اقدام کرده که با آن‎که چشم‎گیر نیست ولی توانسته توجه عموم را به خود جلب کند چون در این گزارش مطرح شده که شما می‎توانید آیفون 8 را یا با استفاده از اثرانگشت و یا عنبیه‎ی چشم خود از حالت قفل خارج کنید. قبلا شاهد استفاده از این فناوری در گوشی‎های Lumia 950/950 XL مایکروسافت و گلکسی نوت 7 مرحوم سامسونگ بوده‎ایم ولی اگر اپل واقعا قصد اضافه کردن فناوری اسکن چشم را به پرچم‎دار بعدی خود داشته باشد، می‎توان با اطمینان گفت که این شرکت از تمام پتانسیل خود برای تحویل دستگاه‎ امن‎تری به کاربر استفاده کرده است.

DigiTime در ادامه‎ی گزارش خود می‎گوید که “شرکت‎های موجود در زنجیره‎ی تامین به طور کلی نسبت به محبوبیت این دستگاه خوش‎بین هستند” و براساس تمامی صحبت‎هایی که تا به الان در رابطه با آیفون 8 شده است سخت می‎توان چنین چیزی را منکر شد. 2017 دهمین سالگرد برای نسل اول آیفون اپل خواهد بود و استفاده از یک اسکنر عنبیه‎ی چشم به معنای رونمایی از بهترین آیفون است.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال