افزودن قابلیت جستجوی پست ها با کلمات کلیدی به اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده که از طریق آن کاربران می‌توانند پست‌ها را با کمک کلمات کلیدی جستجو کنند. این قابلیت هم اکنون به صورت آزمایشی در اختیار کاربران ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، کانادا و ایرلند قرار گرفته و از طریق آن می‌توان با جستجوی حساب‌ها و هشتگها، پست مورد […]

اینستاگرام قابلیت جدیدی را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده که از طریق آن کاربران می‌توانند پست‌ها را با کمک کلمات کلیدی جستجو کنند. این قابلیت هم اکنون به صورت آزمایشی در اختیار کاربران ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، کانادا و ایرلند قرار گرفته و از طریق آن می‌توان با جستجوی حساب‌ها و هشتگها، پست مورد نظر خود را پیدا کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ابزار قدرتمند اینستاگرام می‌تواند به کاربران کمک کند تا فالوور بالایی جذب کنند و همچنین استفاده از هشتگ ها را کمتر خواهد کرد. این ابزار با در نظر گرفتن عواملی مانند زمان اشتراک گذاری پست، کپشن مربوط به آن و همچنین ویدئو و عکس های ثبت‌شده و با کمک یادگیری ماشینی محتوای مورد نظر را به کاربر نمایش می دهد.

اینستاگرام در مورد این قابلیت اعلام کرده اکثر جستجوها مربوط به موضوعات مورد علاقه کاربران خواهد بود و همچنین کلید واژه های مورد نظر نیز همگی بر مبنای دستورالعمل این شرکت قرار داده شده است. بدین ترتیب کاربران برای رسیدن به پست مورد نظر تنها عبارات عمومی را تایپ کرده و از طریق این ابزار می‌توانند محتوای مورد نظر را پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال