اضافه شدن برچسب حریم خصوصی به کلیه اپ ها توسط اپل

از این پس برچسب حریم خصوصی به نام Nutrition Labels اطلاعات مربوط به ردیابی کاربران توسط اپ ها را مشخص خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، برچسب حریم خصوصی مورد نظر اپل قرار است کلیه مشخصات مربوط به یک اپ را قبل از دانلود به کاربر نشان دهد. این برچسب تصویر واضحی از […]

از این پس برچسب حریم خصوصی به نام Nutrition Labels اطلاعات مربوط به ردیابی کاربران توسط اپ ها را مشخص خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، برچسب حریم خصوصی مورد نظر اپل قرار است کلیه مشخصات مربوط به یک اپ را قبل از دانلود به کاربر نشان دهد. این برچسب تصویر واضحی از اتفاقات درون اپ را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین اطلاعاتی که توسط این اپ ها جمع آوری می شوند نیز به شکلی ساده به کاربر گزارش داده می‌شود.

پیش از استفاده از این برچسب‌ها اپل به توسعه دهندگان هشدار داده بود تا اطلاعاتی را که توسط خودشان و یا شرکتهای شخص ثالث جمع آوری می کنند به اطلاع شرکت رسانده و اطلاعات مربوط به برچسب ها را به روز کنند. به عنوان مثال اگر اپلیکیشنی موقعیت مکانی کاربر را مورد استفاده قرار می دهد باید پیش از دانلود آن را به اطلاع کاربر برساند. اگر این موضوع پس از انتشار اپ حذف شده باشد توسعه دهنده موظف است تا برچسب خود را به روز رسانی کند.

وادار کردن توسعه‌دهندگان به استفاده از این برچسب به کاربران کمک خواهد کرد تا به طور ساده و قابل فهم از امکان ردیابی و اطلاعات آنها با خبر شوند. این برچسب ها نمونه ای از نظارت کامل اپل در مجوزهای درون برنامه ای خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال