اضافه شدن سرویسی به نام امنیت سفر به اپلیکیشن اسنپ

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ سرویس جدیدی را به نام امنیت سفر اضافه کرده تا بتواند با استفاده از آن امنیت کاربران مسافر را تامین کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرویس امنیت سفر با هدف تامین امنیت کاربران به این اپلیکیشن اضافه شده است. اسنپ اعلام کرده این سرویس قرار است با […]

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ سرویس جدیدی را به نام امنیت سفر اضافه کرده تا بتواند با استفاده از آن امنیت کاربران مسافر را تامین کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرویس امنیت سفر با هدف تامین امنیت کاربران به این اپلیکیشن اضافه شده است. اسنپ اعلام کرده این سرویس قرار است با کمک یک تیم ویژه پس از اشتراک گذاری موقعیت مکانی کاربر به طور مستقیم با اورژانس در ارتباط باشد. روابط عمومی این شرکت نیز گفته است: برای اولین بار است که سرویس امنیت سفر در اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی در ایران استفاده خواهد شد. این سرویس امکان تماس مستقیم با تیم ویژه را در اختیار کاربر قرار می دهد و به این ترتیب کاربران علاوه بر امکانات قبلی قابلیت های جدیدی را نیز در اختیار خواهند داشت. این روابط عمومی اضافه کرد در حال حاضر تامین امنیت مسافران یکی از دغدغه های مهم این شرکت است و برای تامین آن نیز یک گروه ویژه به طور ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته امکان پشتیبانی از کاربران و مسافران را خواهند داشت.

سرویس امنیت سفر علاوه بر تامین امنیت یک ارتباط مستقیم و بدون واسطه را برای مسافران مهیا می کند و در آینده نیز امکانات بیشتری به آن اضافه خواهد شد.

سرویس امنیت سفر اسنپ که به تازگی به اپلیکیشن این شرکت اضافه شده قرار است یک سری امکانات امنیتی را به مسافران ارائه دهد. بخشی از آن مربوط به دانستنی های امنیتی بوده و در بخش دیگر امکان به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی و همچنین تماس با تیم پشتیبانی و یا اورژانس فراهم شده است. در بخش دانستنی های امنیتی مراحل تایید صلاحیت رانندگان، قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی و تاثیر آن در امنیت سفر و همچنین اقدامات اسنپ برای امنیت بیشتر مسافران توضیح داده شده است.

در قسمت تماس با تیم امنیت سفر نیز کاربران می توانند در مواقع اضطراری با تیم پشتیبانی تماس گرفته و مشکل خود را بیان کنند. روابط عمومی این شرکت در این مورد می گوید: در این قسمت امکان گزارش اضطراری وجود دارد و در صورت احساس ناامنی می توانند به راحتی با تیم اسنپ تماس بگیرند. گزینه دیگر مربوط به تماس مستقیم با اورژانس است. در این اپلیکیشن امکان ارتباط مستقیم با اورژانس برای مسافران فراهم شده است. در آینده نزدیک نیز امکان ارسال موقعیت مکانی به اورژانس نیز اضافه خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال