اضافه شدن قابلیت هایی برای دوچرخه سواری به گوگل مپس

گوگل اعلام کرده است پس از همه گیری ویروس کرونا حدود ۶۹ درصد به میزان درخواست های کاربران در مورد ناوبری دوچرخه نسبت به قبل اضافه شده است. به همین دلیل و برای رفع نیاز کاربران قابلیت های جدیدی برای اطلاع از مسیرهای دوچرخه سواری و یا مکان هایی با قابلیت اجاره دوچرخه در شهرهای […]

گوگل اعلام کرده است پس از همه گیری ویروس کرونا حدود ۶۹ درصد به میزان درخواست های کاربران در مورد ناوبری دوچرخه نسبت به قبل اضافه شده است. به همین دلیل و برای رفع نیاز کاربران قابلیت های جدیدی برای اطلاع از مسیرهای دوچرخه سواری و یا مکان هایی با قابلیت اجاره دوچرخه در شهرهای بزرگ به سرویس گوگل مپس اضافه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برای اضافه شدن قابلیت های جدیدی برای دوچرخه سواری گوگل مپس داده هایی از منابع مختلف و محلی جمع آوری شده تا ویژگی جدید به سرویس گوگل اضافه شود. در حال حاضر کاربران می توانند با استفاده از گوگل مپس مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری را نیز پیدا کنند.

همچنین گوگل از طریق الگوریتم هوش مصنوعی کلیه مناطق مناسب دوچرخه سواری را نیز به کاربران نشان خواهد داد. همچنین این سرویس می تواند مسیر های میانبر و کوتاه و مناسب دوچرخه‌سواری را نیز به کاربران معرفی کند.

قابلیت اضافه شده به این سرویس کاملا شبیه به ناوبری حمل و نقل عمومی خواهد بود با این تفاوت که مکان های مربوط به اجاره دوچرخه نیز به کاربران نشان داده می شود. این اقدام با همکاری شرکت های اجاره دهنده دوچرخه و گوگل صورت پذیرفته است و کاربران برای پیدا کردن مکان های اجاره دوچرخه می‌توانند به صورت گام به گام مسیر را پیدا کنند. این قابلیت تنها برای شهرهای بزرگ بوده و هنوز مشخص نیست که این خدمات در بقیه کشورها و یا شهرهای کوچک چگونه توسعه خواهد یافت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال