اضافه شدن حالت HDR به گوشی های پایین رده اندرویدی

گوگل آپدیت جدیدی از  Camera Goمنتشر کرده است که در این به روز رسانی تمامی محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید Go می توانند از ویژگی HDR استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، نسخه اولیه و خلاصه اپلیکیشن Google Camera برای سیستم عامل اندروید Go در اوایل سال ۲۰۲۰ توسط گوگل منتشر شده […]

گوگل آپدیت جدیدی از  Camera Goمنتشر کرده است که در این به روز رسانی تمامی محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید Go می توانند از ویژگی HDR استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، نسخه اولیه و خلاصه اپلیکیشن Google Camera برای سیستم عامل اندروید Go در اوایل سال ۲۰۲۰ توسط گوگل منتشر شده بود. این اپلیکیشن تنها برای گوشی های اقتصادی بوده اما به مرور زمان و با به روزرسانی های جدیدتر امکانات ویژه از جمله نسخه اصلی اپلیکیشن Google Camera نیز به آن اضافه شده است. در نسخه جدید سیستم عامل اندروید گوگل ویژگی هایی مانند حالت شب (Night Mode) به Camera Go اضافه شده که کاربران را قادر می سازد تا تصاویر با کیفیتی در شب و نور کم ثبت کنند. اکنون نیز ویژگی HDR به این اپلیکیشن اضافه شده تا کاربران گوشی های رده پایین نیز بتوانند از این فناوری استفاده کنند.

هنوز این فناوری در تمامی محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید Go قرار ندارد و تنها برخی از کاربران امکان استفاده از حالت اختیار را دارند. از جمله این گوشی ها می توان به نوکیا ۱.۳ Wiko Y61 و Wiko Y81 اشاره کرد.

تنها گوشی هایی که از لحاظ سخت افزاری امکانات ویژه ای دارند می توانند از این فناوری استفاده کنند. حالت HDR به ثبت تصاویر با کیفیت و رنگ های غنی تر کمک خواهد کرد و همچنین کیفیت نور محیط تاثیر کمتری روی تصاویر ثبت شده در حالت HDR خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال