اضافه شدن قابلیت پایش ضربان قلب به گوشی های شیائومی

شیائومی اعلام کرده است در نسخه جدید اپلیکیشن  Mi Health کاربران قادرند ضربان قلب را ثبت کنند. برای ثبت ضربان قلب در گوشی های شیائومی از دوربین و فلاش گوشی هوشمند استفاده خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این نیز شرکت‌هایی همچون سامسونگ از قابلیت های حسگر های ویژه […]

شیائومی اعلام کرده است در نسخه جدید اپلیکیشن  Mi Health کاربران قادرند ضربان قلب را ثبت کنند. برای ثبت ضربان قلب در گوشی های شیائومی از دوربین و فلاش گوشی هوشمند استفاده خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این نیز شرکت‌هایی همچون سامسونگ از قابلیت های حسگر های ویژه در گوشی های خود استفاده کرده بودند. بنابراین امکان پایش ضربان قلب پیش از این نیز وجود داشته است. اما قابلیت شیائومی بدون نیاز به یک حسگر مجزا این امکانات را برای کاربر فراهم خواهد کرد.

اپلیکیشن Mi Health شیائومی با استفاده از دوربین و فلاش گوشی هوشمند می‌تواند ضربان قلب کاربران را رکورد کرده و آن را پالایش کند. کاربر با گذاشتن انگشتان خود به روی دوربین و فلاش ضربان قلب خود را ثبت خواهد کرد. استفاده از فلاش در این قابلیت سطح پوست را روشن میکند و دوربین گوشی نیز ضربان قلب را ثبت خواهد کرد.

این قابلیت هم اکنون در نسخه جدید اپلیکیشن Mi Health قرار داده شده است. در این اپلیکیشن و در بخش Heart Rate صفحه جدیدی اضافه شده است که در گزینه مربوط به بخش پایین سمت راست میتوان از عملکرد پایش قلب استفاده کرد. قابلیت جدید شیائومی برای ثبت ضربان قلب تنها برای برخی از گوشی ها در دسترس قرار گرفته است و چنانچه علاقمند به استفاده از این قابلیت هستید می توانید از دستبندهای تناسب اندام استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال