اضافه شدن NFT ها به شبکه اجتماعی اینستاگرام

مارک زاکربرگ مدیرعامل متا اعلام کرد پس از مدتها بررسی بالاخره این شبکه اجتماعی در ماه های آینده NFT ها را به اینستاگرام اضافه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در اواخر سال گذشته میلادی اینستاگرام از اضافه شدن NFT به این شبکه اجتماعی خبر داده بود. اکنون نیز مارک زاکربرگ […]

مارک زاکربرگ مدیرعامل متا اعلام کرد پس از مدتها بررسی بالاخره این شبکه اجتماعی در ماه های آینده NFT ها را به اینستاگرام اضافه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در اواخر سال گذشته میلادی اینستاگرام از اضافه شدن NFT به این شبکه اجتماعی خبر داده بود. اکنون نیز مارک زاکربرگ در نمایشگاه SXSW اعلام کرد قرار است با اضافه شدن NFT ها به مرور زمان این پلتفرم توسعه پیدا کند. در واقع در قابلیت جدید امکان نمایش NFT در تصویر پروفایل کاربر وجود دارد و حتی می‌توانند این NFT ها را ایجاد کرده و خرید و فروش کنند.

پیش از این نیز خبرهایی در رابطه با یکپارچه سازی NFT در فیسبوک و اینستاگرام منتشر شده بود. البته هنوز جزئیات کاملی از ورود متا به بازار NFT منتشر نشده است. اما مشخص است این شرکت در آینده چه برنامه هایی در این بخش خواهد داشت. طبق صحبت‌های اخیر مارک‌زاکربرگ اکنون این موضوع تایید و این شرکت به صورت پررنگ تری در بازار NFT حاضر می‌شود. مدیر عامل فیسبوک سابق پیش از این در مورد NFT و متاورس و ورود به این بازار اشاره هایی کرده بود. همچنین وی این دو حوزه جدید را به عنوان یک حکمران در دنیای دیجیتال خوانده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال