اضافه شدن قابلیت ترجمه خودکار متن استوری در اینستاگرام

اینستاگرام اخیرا قابلیت جدیدی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرده که به کاربر اجازه می‌دهد متن استوری را به صورت ترجمه شده و زیر نویس مشاهده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت ترجمه خودکار متن به قسمت استوری اینستاگرام اضافه شد. در حال حاضر کاربران می توانند از این قابلیت […]

اینستاگرام اخیرا قابلیت جدیدی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرده که به کاربر اجازه می‌دهد متن استوری را به صورت ترجمه شده و زیر نویس مشاهده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت ترجمه خودکار متن به قسمت استوری اینستاگرام اضافه شد. در حال حاضر کاربران می توانند از این قابلیت به صورت عمومی استفاده کنند. این قابلیت پیش از این تنها در پست و کپشن این برنامه قرار داشته و هم اکنون در استوری اینستا نیز عرضه شده است. در صورت مشاهده یک زبان خارجی در پست می توان با استفاده از گزینه مشاهده ترجمه، متن ترجمه شده آن را مشاهده کرد.

 در حال حاضر این قابلیت از ۹۰ زبان پشتیبانی می کند و بصورت عمومی عرضه شده است. پیش از این اینستاگرام برای کنترل محتوای حساس قابلیت دیگری را به نام (Sensitive Content Control) معرفی کرده بود که به کاربر اجازه می دهد محتوای حساس را پیش از مشاهده آنالیز و حذف کند. قابلیت استوری انحصاری (Exclusive Stories)  نیز شبیه به قابلیت Super Follow در توییتر هم اکنون در اینستاگرام فعال بوده و کاربران امکان استفاده از آن را دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال