آدیداس در حال ساخت محصولات جدید دیجیتالی متن باز در زمینه تناسب‎اندام و سلامت است

خرید شرکت Runtastic باعث شد که آدیداس تلاش‎های خود را در دنیای فناوری تناسب ‎اندام با قدرت بیشتری دنبال کند و این خرید 238 میلیون دلاری برای این شرکت 100 میلیون کاربر به همراه آورد. از سال 2015، سالی که شرکت ساخت این اپلیکیشن محبوب خریداری شد، آدیداس سعی داشته است که Runtastic را به […]

خرید شرکت Runtastic باعث شد که آدیداس تلاش‎های خود را در دنیای فناوری تناسب ‎اندام با قدرت بیشتری دنبال کند و این خرید 238 میلیون دلاری برای این شرکت 100 میلیون کاربر به همراه آورد. از سال 2015، سالی که شرکت ساخت این اپلیکیشن محبوب خریداری شد، آدیداس سعی داشته است که Runtastic را به بخش بزرگتری از استراتژی کسب و کار خود تبدیل کند. ماه گذشته این شرکت اعلام کرد که پلت‎فرم MiCoach خود را خواهد بست، پلت‎فرمی که نیروبخش بسته‎ی محصولات سلامت و تناسب اندام این شرکت است، تا آدیداس این فرصت را داشته باشد که اکوسیستم محصولات خود را با اپ Runtastic یکی کند. براساس گفته‎ی رئیس بخش Digital Sports شرکت آدیداس، گام بعدی این شرکت همکاری با شرکت‎های شخص‎‌ثالث است تا تجربیات “شخصی‎تر” شده فراهم کنند.

خانم Burr طی مصاحبه‎ای در مراسم SXSW 2017 گفت “فقط قضیه این نیست که آیا ما می‎توانیم سخت‎افزار جدیدی بسازیم که اکوسیستم مستقل آدیداس محسوب شود یا خیر. شما شاهد این خواهید بود که ما محتویات و دانش خود را در اختیار دیگر دستگاه‎های شخص‎ثالث قرار می‎دهیم و آن را به یک پلت‎فرم باز تبدیل می‎کنیم تا بواسطه‎ی آن بتوانیم کار خود را به دستگاه‎های سایر افراد نیز توسعه دهیم.”

او می‎گوید که هدف آدیداس ایجاد تجربیاتی در زمینه‎ی تناسب اندام است که برای هر فرد سفارشی شده باشد، چون هر فرد به شیوه‎ای متفاوت با سایرین تمرین‎های ورزشی را انجام می‎دهد.

Burr می‎گوید “هدف ایجاد این تجربیات یکپارچه به یک شکل که بخواهیم هر فردی در آن دخیل باشد، نیست.”

در خصوص زمانی که علاقه‎مندان می‎توانند انتظار محصولات جدید را داشته باشد یا این‎که ممکن است آن‎ها در قالب یک اپلیکیشن یا یک گجت پوشیدنی باشد، خبری منتشر نشده ولی Burr می‎گوید که آن‎ها “در راه” هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال