ادمین ها در گروه های واتساپی می توانند اعضای جدید را تایید کنند

در جدیدترین نسخه بتا واتساپ ویژگی جدیدی ارائه شده است که به ادمین گروه ها اجازه میدهد تا اعضای جدید را تایید کنند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گزارش جدید WABetaInfo نشان می‌دهد در بروز رسانی نسخه جدید بتا واتساپ برای اندروید قابلیت جدید برای ادمین گروه ها در نظر گرفته شده است. طبق […]

در جدیدترین نسخه بتا واتساپ ویژگی جدیدی ارائه شده است که به ادمین گروه ها اجازه میدهد تا اعضای جدید را تایید کنند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، گزارش جدید WABetaInfo نشان می‌دهد در بروز رسانی نسخه جدید بتا واتساپ برای اندروید قابلیت جدید برای ادمین گروه ها در نظر گرفته شده است. طبق تصاویر منتشر شده اکنون ادمین ها میتوانند از این قابلیت برای تایید اعضای جدید استفاده کنند. البته در صورت عدم نیاز به آن می توان آن را غیر فعال کرد.

 قابلیت جدید واتساپ گزینه ای به نام تایید شرکت کنندگان جدید است که از طریق این گزینه برای گروه ها، ادمین میتواند بین کاربران تصمیم گیری کند که کدام یک از آنها عضو گروه شوند. همچنین طبق تصاویر در صورت فعال بودن این قابلیت تمام اعضای فعلی گروه نیز از طریق یک نوتیفیکیشن از آن مطلع خواهند بود. همچنین در این بخش جدید تمامی درخواست های فعلی برای ادمین ها نمایش داده می شود تا آنها بتوانند از بین آنها افراد را قبول یا رد کند البته در این مورد تصویری منتشر نشده است. اما در مجموع این ویژگی یکی از قابلیت های جدید واتساپ محسوب می شود.

 اگرچه دیگر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام از مدتها پیش این سرویس را برای کاربران گروه ها فعال کرده بودند تا ادمین ها بتوانند گروه های خود را بهتر مدیریت کنند. در حال حاضر ویژگی جدید واتساپ در اختیار آزمایش کنندگان نسخه بتا قرار دارد و هنوز در حال توسعه است. واتساپ هنوز زمان رسمی دسترسی عمومی این قابلیت را اعلام نکرد. پیش از این نیز واتساپ قابلیت امکان حذف پیام تا بیش از دو روز پس از ارسال را برای کاربران ارائه کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال