ادوبی و دراپ‌باکس ویرایش فایل‌های PDF در فضای ابری را آسان می‌کنند

همکاری دراپ باکس با بخش آفیس شرکت مایکروسافت به ماه‌ها پیش برمی‌گردد. طی این همکاری قرار شد فایل‌های قرار گرفته بر روی فضای ابری دراپ‌باکس، امکان ویرایش شدن توسط آفیس را به شکلی آسان‌ و ساده‌تر به همراه داشته باشند. هم اکنون این موضوع برای بخش فضای ابری شرکت ادوبی (Adobe Document Cloud) نیز در […]

همکاری دراپ باکس با بخش آفیس شرکت مایکروسافت به ماه‌ها پیش برمی‌گردد. طی این همکاری قرار شد فایل‌های قرار گرفته بر روی فضای ابری دراپ‌باکس، امکان ویرایش شدن توسط آفیس را به شکلی آسان‌ و ساده‌تر به همراه داشته باشند.

هم اکنون این موضوع برای بخش فضای ابری شرکت ادوبی (Adobe Document Cloud) نیز در حال رخ دادن است و دراپ‌باکس در حال ایجاد روابط مناسب با این شرکت است. در کنار آن این شرکت با بخش‌های Acrobat DC و Reader شرکت ادوبی نیز در حال برقراری ارتباط بوده و می‌خواهد از این راه، امکان  ویرایش اسناد و فایل‌های PDF را نسبت به قبل آسان‌تر کند. در واقع هم اینک با اتصال به حساب کاربری خود در فضای ابری دراپ‌باکس طی کار کردن با برنامه‌های شرکت ادوبی، امکان داخل کشیدن فایل‌ها بدون خارج شدن از برنامه مزبور وجود خواهد داشت.

همچنین زمانی که در حال گشت و گذار در بین فایل‌های فضای ابری خود واقع در این سرویس هستید، امکان باز کردن فایل‌های PDF توسط برنامه‌های مناسب و مربوطه شرکت ادوبی به جهت ویرایش، درج امضای الکترونیکی، درج نظر و همچنین نشانه‌گذاری متون وجود خواهد داشت. علاوه بر آن همان طور که انتظار می‌رفت، چگونگی باز کردن اسناد و یا وسیله‌ای که در حال کار کردن با آن هستید در این شیوه مهم نخواهد بود و در حقیقت، تمامی موارد به طور خودکار از فضای دسکتاپ و یا موبایلتان به فضای ابری دراپ‌باکس منتقل خواهد شد. این شیوه جدید امروز به طور زنده بر روی کامپیوتر‌های دسکتاپی قرار گرفت و احتمالا در ماه‌های آینده شاهد قرار گیری آن بر روی سیستم عامل iOS نیز خواهیم بود. همچنین این سرویس جدید احتمالا در سال بعد برای کاربران سیستم عامل اندروید در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال