ادوبی انتشار نسخه رایگان فتوشاپ وب را به طور آزمایشی آغاز کرد

ادوبی با هدف معرفی بهتر نرم افزار خود به کاربران قصد دارد نسخه فتوشاپ وب را به صورت رایگان و به طور آزمایشی در دسترس همگان قرار دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در حال حاضر میتوان به فتوشاپ اشاره کرد که کاربران بسیاری در سراسر […]

ادوبی با هدف معرفی بهتر نرم افزار خود به کاربران قصد دارد نسخه فتوشاپ وب را به صورت رایگان و به طور آزمایشی در دسترس همگان قرار دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در حال حاضر میتوان به فتوشاپ اشاره کرد که کاربران بسیاری در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. حالا ادوبی قصد دارد با هدف افزایش تجربه کاربری این نرم افزار را به صورت نسخه رایگان وب در اختیار کاربران قرار دهد تا افراد بیشتری بتوانند از فتوشاپ استفاده کنند.

اکنون کاربران کانادا می توانند نسخه رایگان فتوشاپ وب را به صورت آزمایشی در اختیار داشته باشند. این سرویس جدید با نام فریمیوم (freemium) در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت و در نهایت نیز قرار است برخی ویژگی های انحصاری کاربران اشتراکی از آن حذف شود.

 ماریا یاپ، از بخش تصویربرداری دیجیتال ادوبی می گوید: با دسترسی آسان تر به فتوشاپ افراد بیشتری می توانند آن را امتحان کرده و یا آن را تجربه کنند. اولین نسخه وب فتوشاپ توسط ادوبی در ماه اکتبر منتشر شده بود که برای ویرایش های ساده مورد استفاده قرار می گرفت. این نسخه با هدف همکاری با دیگر طراحان و ویرایش تصاویر در دریافت نظر دیگران منتشر شده بود. پس از آن نیز ادوبی بروز رسانی هایی روی این سرویس انجام داد تا بتواند قابلیت‌های بیشتری را به آن اضافه کند. بدین ترتیب کاربران بیشتری برای خرید این نرم افزار ترغیب خواهند شد. هنوز زمان دقیق دسترسی گسترده به نسخه فریمیوم فتوشاپ وب اعلام نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال