تبلیغات به بخش IGTV اینستاگرام نیز اضافه خواهد شد

بخش IGTV اینستاگرام نیز از این پس به یک منبع درآمدزایی برای اینستاگرام تبدیل خواهد شد. اینستاگرام پیش از این اعلام کرده بود که به علت نبود تبلیغات در این بخش بسیاری از تولید کنندگان محتوا انگیره ای برای تولید ویدئو در این بخش ندارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به […]

بخش IGTV اینستاگرام نیز از این پس به یک منبع درآمدزایی برای اینستاگرام تبدیل خواهد شد. اینستاگرام پیش از این اعلام کرده بود که به علت نبود تبلیغات در این بخش بسیاری از تولید کنندگان محتوا انگیره ای برای تولید ویدئو در این بخش ندارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از mspoweruser، مدیرعامل اینستاگرام با اعلام افزوده شدن تبلیغات به بخش IGTV گفت: 55 درصد از درآمد حاصل از تبلیغات این بخش به تولید کنندگان محتوا پرداخت خواهد شد. در حال حاضر آی جی تی وی طرفدار زیادی در اینستاگرام ندارد. در ابتدا علت بی علاقه بودن کاربران به این بخش را نمایش ویدئوهای عمودی عنوان کرده بودند که بعد از آن پخش افقی نیز به این بخش اضافه شد.

مدیر عامل اینستاگرام در مورد شروع درآمدزایی از این بخش گفت: ما برای امتحا استراتژی خود با چند تولید کننده مطرح محتوا همکاری خواهیم کرد تا بصورت آزمایشی این برنامه را جلو ببریم. اینستاگرام در سال گذشته حدود 20 میلیارد دلار درآمد تنها از بخش تبلیغات استوری بدست آورده بود و اکنون تلاش دارد تا علاقمندان بیشتری را از طریق درآمدزایی به بخش IGTV بیاورد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال