دستیار پیشرفته دیجیتالی با ترکیب سیری و هوش مصنوعی GPT-3

یک توسعه دهنده نوعی دستیار هوشمند ساخته است که محصول ترکیب دستیار صوتی سیری و هوش مصنوعی GPT-3 است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستیار هوشمند جدید توسط یک توسعه دهنده خوش ذوق و از ترکیب دو فناوری مجزا ایجاد شده و می تواند کارهای جالبی انجام دهد. طبق گزارش که 9to5Mac منتشر […]

یک توسعه دهنده نوعی دستیار هوشمند ساخته است که محصول ترکیب دستیار صوتی سیری و هوش مصنوعی GPT-3 است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستیار هوشمند جدید توسط یک توسعه دهنده خوش ذوق و از ترکیب دو فناوری مجزا ایجاد شده و می تواند کارهای جالبی انجام دهد. طبق گزارش که 9to5Mac منتشر کرده است دستیار هوش مصنوعی جدید قادر به درک گفتار است. بطوری که اگر درخواستی بطور غیرمستقیم بیان شود آن را درک کرده و انجام می دهد.

توسعه دهنده این دستیار هوشمند به نام مت مارشالکو طی یک پست وبلاگی در مورد این ترکیب می گوید: از زمان استفاده از ChatGPT و GPT-3 تاکنون دستیارهای صوتی مانند الکسا و سیری و .. بی فایده هستند. به همین دلیل خواستم تا موتور اصلی سیری را با GPT-3 ترکیب کنم. سپس از GPT-3 خواستم تا به عنوان مغز خانه من چه وسایلی در خانه قابل دسترسی هستند و درخواست های مرا نیز پاسخ دهد.

وی برای توسعه دستیار جدید نیازی به کد نوشتن نداشت. تنها کار توضیح دادن به GPT-3 بود تا چه کارهایی باید انجام دهد.

در ویدیویی که همراه با این پست منتشر شد مارشالکو توضیح می دهد که تمامی درخواست ها و ساختار پاسخ ها به زبان انگلیسی ساده گفته شد و از GPT-3 درخواست شد تا با رفتاری مشابه هوش مصنوعی به تمامی سوالات پاسخ دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال