نسخه پیشرفته ChatGPT با سرعت بالاتر با قیمت ماهانه ۲۰ دلار عرضه شد

شرکت OpenAI از نسخه پیشرفته ChatGPT رونمایی کرد که برای استفاده از آن باید ماهانه ۲۰ دلار پرداخت شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت OpenAI از چت بات هوشمند ChatGPT با قابلیت های جدید رونمایی کرد. نسخه جدید دارای سرعت و عملکرد بالاتر نسبت به نسخه رایگان است و هزینه این […]

شرکت OpenAI از نسخه پیشرفته ChatGPT رونمایی کرد که برای استفاده از آن باید ماهانه ۲۰ دلار پرداخت شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت OpenAI از چت بات هوشمند ChatGPT با قابلیت های جدید رونمایی کرد. نسخه جدید دارای سرعت و عملکرد بالاتر نسبت به نسخه رایگان است و هزینه این سرویس در ماه ۲۰ دلار خواهد بود. با دریافت این سرویس کاربران آن اولویت بالاتری نسبت به نسخه رایگان خواهند داشت. زمانی که این هوش مصنوعی در حجم بالایی مورد استفاده قرار می گیرد کاربران نسخه رایگان باید منتظر بوده اما در نسخه پیشرفته پاسخ به کاربران بدون مشکل ارائه می‌شود. همچنین در نسخه پلاس پاسخگویی به کاربران سریعتر انجام می گیرد.

طبق اعلام شرکت OpenAI تمامی کاربران ساکن در آمریکا دعوت نامه سرویس پلاس را دریافت کرده‌اند. همچنین در دیگر کشورها نیز این سرویس به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش از این در خبرهای هفته گذشته اعلام شد که OpenAI به دنبال معرفی نسخه پلاس یا پرو از این هوش مصنوعی با قیمت ۴۲ دلار است. اما بسیاری از کاربران آن را غیر منطقی دانستند. با این حال قیمت ۲۰ دلار در ماه باعث خواهد شد تا کاربران بیشتری به این فناوری دسترسی داشته باشند.

اعلام مبلغ ۲۰ دلار در ماه توسط شرکت OpenAI می‌تواند به عنوان استانداردی در قیمت گذاری سرویس های هوش مصنوعی محسوب شود. زیرا احتمالاً در آینده چت بات های دیگری نیز عرضه خواهند شد. این هوش مصنوعی دارای نسخه رایگان نیز هست و قرار نیست یک چت بات کاملاً پولی باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال