تبلیغات دهندگان در گوگل تعیین هویت خواهند شد

گوگل اعلام کرد از این پس کلیه تبلیغات دهندگان در این پلتفرم بصورت شفاف شناسایی و هویت آنها تائید خواهد شد. در حال حاضر بسیاری از شرکت های ایرانی و خارجی گوگل را به عنوان ابزاری برای تبلیغات انتخاب کرده اند. روند شناسایی هویت ابتدا در آمریکا آغاز و سپس در همه کشورها اجرا خواهد […]

گوگل اعلام کرد از این پس کلیه تبلیغات دهندگان در این پلتفرم بصورت شفاف شناسایی و هویت آنها تائید خواهد شد. در حال حاضر بسیاری از شرکت های ایرانی و خارجی گوگل را به عنوان ابزاری برای تبلیغات انتخاب کرده اند. روند شناسایی هویت ابتدا در آمریکا آغاز و سپس در همه کشورها اجرا خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از google، پیش از این سیاست تعیین هویت تنها برای تبلیغات کنندگان سیاسی انجام می گرفت. از سال 2018 گوگل اعلام کرده بود که کلیه افرادی که تبلیغات سیاسی و یا انتخابات انجام می دهند به تائید هویت و شفاف سازی نیاز دارند. گوگل اقدام خود برای اهراز هویت و تائید تبلیغ کنندگان را یک قدم مثبت در جهت کمک به آنها می داند.

سیاست گذاری این شرکت در زمینه تائید هویت تبلیغات کنندگان سیاسی مورد استقبال قرار گرفت و کاربران می توانند به هویت افراد دسترسی پیدا کنند. اکنون این پلتفرم تصمیم گرفته شفافیت در تبلیغات را نیز به آن اضافه کند. مراحل تائید هویت پیش از مرحله خرید انجام میگیرد. در مرحله تائید تبلیغات دهندگان موظفند کلیه اطلاعات شخصی، اسناد تجاری و سایر اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را مشخص کنند. بدین ترتیب کاربان می توانند هم به اطلاعات تبلیغ و هم هویت تبلیغ دهندگان دست پیدا کنند و انتشار اخبار جعلی کاهش یابد. گسترش این سیاست در سطح جهانی می تواند سالها طول بکشد، اما در هر حال برخی کسب و کارها در کشورهای تحریم شده با دردسر مواجه خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال