ارسال پیامک‌ انبوه تبلیغاتی از سیم‌کارت‌های شخصی مسدود می‌شود

به گفته حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، به دنبال راه‌اندازی سامانه غیر فعال‌سازی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی (سامانه 800)، شاهد نارضایتی مشترکان از برخی پیامک‌های تبلیغاتی از طریق شماره‌های شخصی بودیم. وی تصریح کرد: ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره‌های شخصی از مصادیق پیامک انبوه بوده و طبق […]

به گفته حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، به دنبال راه‌اندازی سامانه غیر فعال‌سازی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی (سامانه 800)، شاهد نارضایتی مشترکان از برخی پیامک‌های تبلیغاتی از طریق شماره‌های شخصی بودیم.

وی تصریح کرد: ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره‌های شخصی از مصادیق پیامک انبوه بوده و طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی، ارایه‌کنندگان خدمات ارتباطی باید امکان فعال‌سازی و یا غیر فعال‌نمودن دریافت پیامک‌های انبوه از این طریق را برای کاربران فراهم کنند.

بر این اساس طبق اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات، قابلیت ارسال پیامک تمامی سیم‌کارت‌هایی که به صورت شخصی برای سایر مشترکین پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال می‌کنند، مسدود می‌شود و اپراتورها ملزم هستند تا زمان ایجاد این امکان برای کاربران، در صورتی که مشترکین از طریق سیم‌کارت شخصی خود به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی اقدام کنند، امکان ارسال پیامک آن‌ها مسدود شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ادامه داد: پس از ایجاد امکان فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی دریافت پیامک انبوه برای کاربران و تایید رگولاتوری، پس از اطلاع‌رسانی، امکان باز کردن قابلیت ارسال پیامک انبوه برای این دسته از سیم‌کارت‌های مشترکان فراهم می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال