درخواست لغو سرویس پیامک ارزش‌افزوده موبایل بیشتر از پیامک‌های تبلیغاتی است

حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تعداد ۱۰ میلیونی مشترکان متقاضی حذف پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده خود به اپراتورهای موبایل خبر داد. به گفته معاون رگولاتوری، عملکرد سامانه 800 طی مدتی که راه‌اندازی شده قابل قبول بوده است. البته ممکن است این سیستم با باگ‌هایی […]

حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تعداد ۱۰ میلیونی مشترکان متقاضی حذف پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده خود به اپراتورهای موبایل خبر داد.

به گفته معاون رگولاتوری، عملکرد سامانه 800 طی مدتی که راه‌اندازی شده قابل قبول بوده است. البته ممکن است این سیستم با باگ‌هایی نیز روبه رو باشد که در صورت نارضایتی مشترکان از عملکرد این سامانه، به موارد دریافت شده، رسیدگی خواهد شد.

فلاح جوشقانی تصریح کرد: درخواست برای لغو سرویس پیامک ارزش افزوده موبایل بیشتر از پیامک‌های تبلیغاتی بوده است و این درخواست‌ها مربوط به هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول می‌باشد.

وی در خصوص سرویس‌های ارزش افزوده افزود: تاکنون حتی یک بار هم سرویس‌های ارزش افزوده برای مشترکان بدون درخواست آن‌ها فعال نشده است. ممکن است برخی مشترکان به دلیل دریافت حجم بالایی از پیامک طی شبانه روز، متوجه پیامک‌هایی که ویژگی ارزش افزوده دارند نباشد و ناخواسته آن را فعال کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد مواردی که مشترک با وجود درخواست لغو سرویس، همچنان پیامک تبلیغاتی و یا ارزش افزوده دریافت می‌کند، گفت: در این زمینه برخی نارضایتی‌هایی از سوی مشترکان گزارش شده است که در حال پیگیری موضوع هستیم و به صورت مصداقی این موارد را بررسی می‌کنیم.

طبق اظهارات فلاح جوشقانی، باید راهکارهایی برای اطلاع رسانی به مشترک در خصوص عضویت در سرویس های پیامکی ارزش افزوده که هزینه در پی دارد، اندیشیده شود، مانند مسابقات پیامکی تلویزیونی که در بسیاری از موارد، این مسابقات پیامکی به دلیل عدم اطلاع مشترکان ، باعث دریافت هزینه ناخواسته از مشترکان شده است.

وی ادامه داد: به دنبال راهکاری هستیم که فرآیند شرکت در مسابقات پیامکی قبل از ورود و عضویت فرد به سرویس، اطلاع رسانی شود و مشترک بداند چه هزینه‌ای بابت شرکت در این مسابقه باید پرداخت کند. البته این موضوع مربوط به عملکرد اپراتورهای موبایل نمی شود و شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های پیامکی باید این راهکار را اجرایی کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال