نورالینک پس از دریافت تائیدیه FDA ارزش خود را به ۵ میلیارد دلار رساند

نورالینک به مدیریت ایلان ماسک اکنون از نظر معاملات انجام شده ارزشی معادل ۵ میلیارد دلار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نورالینک تحت مدیریت ایلان ماسک در دوسال اخیر تنها ۲ میلیارد دلار ارزش داشت. پس از آنکه این شرکت توانست مجوز آزمایش تراشه روی نمونه های انسانی را از سازمان […]

نورالینک به مدیریت ایلان ماسک اکنون از نظر معاملات انجام شده ارزشی معادل ۵ میلیارد دلار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نورالینک تحت مدیریت ایلان ماسک در دوسال اخیر تنها ۲ میلیارد دلار ارزش داشت. پس از آنکه این شرکت توانست مجوز آزمایش تراشه روی نمونه های انسانی را از سازمان غذا و داروی آمریکا دریافت کند، اکنون ارزش آن به ۵ میلیارد دلار رسیده است. طبق گزارش رویترز این موضوع باعث شد تا ارزش نورالینک به شدت افزایش یابد.

البته استارتاپ نورالینک فاصله زیادی تا استفاده تجاری از تراشه ها و دریافت مجوز برای آن دارد. کیپ لودویگ، از موسسه ملی بهداشت در ایالات متحده در این باره می گوید: این ایمپلنت های مغزی برای استفاده تجاری به ده سال دیگر زمان نیاز دارند.

از طرف دیگر نورالینک با مشکل دیگری نیز مواجه است و آن تحقیقات فدرال در مورد سواستفاده از میمون ها در انجام آزمایشات این شرکت است. طبق ایمیلی که رویترز دریافت کرده، نورالینک پس از دریافت مجوز قصد داشت سهام خود را با قیمت ۵۵ دلار به سرمایه گذاران خصوصی بفروشد، در صورت انجام این کار ارزش این شرکت به ۷ میلیارد دلار خواهد رسید.‌البته هنوز مشخص نیست این کار انجام شده یا خیر. ارزش بیان شده نیز بر طبق معاملات انجام گرفته گزارش شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال