یکی دیگر از گوشی‌های سری C سامسونگ در بنچمارک‌ AnTuTu ظاهر شد؛ این‌بار SM-C7000

در خبرهای قبلی شاهد فاش شدن گوشی جدیدی از سامسونگ تحت عنوان C5 SM-C5000 بودیم. این گوشی که گفته می‌شد گوشی جدید سامسونگ برای سری C خواهد بود در بنچمارک Geekbench دیده شد. حال یکی دیگر از گوشی‌های سری C سامسونگ در بنچمارک‌ها دیده شده و این‌بار شاهد فاش شدن اطلاعاتی در مورد گوشی C7 با […]

در خبرهای قبلی شاهد فاش شدن گوشی جدیدی از سامسونگ تحت عنوان C5 SM-C5000 بودیم. این گوشی که گفته می‌شد گوشی جدید سامسونگ برای سری C خواهد بود در بنچمارک Geekbench دیده شد. حال یکی دیگر از گوشی‌های سری C سامسونگ در بنچمارک‌ها دیده شده و این‌بار شاهد فاش شدن اطلاعاتی در مورد گوشی C7 با شماره مدل SM-C7000 هستیم.

حالا می‌توانیم نگاهی کامل به مشخصات فنی گوشی C7 سامسونگ به لطف بنچمارک Antutu باشیم. همان‌طور که در تصویر پایین هم مشاهده می‌کنید این گوشی دارای چیپست اسنپ‌دراگون 625 خواهد بود و از 4 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره‌مند خواهد شد. نمایشگر آن دارای رزولوشن فول‌اچ‌دی بوده و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

AnTuTu

گویا سامسونگ برای این گوشی سنسورهای 16 و 8 مگاپیکسلی را به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی در نظر گرفته است. براساس اطلاعات فاش شده در این بنچمارک گلکسی C7 سامسونگ از اندروید 6.0.1 به صورت پیش‌فرض بهره‌مند خواهد شد.

اگر شما هم اولین بار است خبری را در مورد سری گلکسی C سامسونگ می‌شنوید باید به شما بگوییم که احتمالا باید شاهد معرفی این گوشی‌های میان‌رده در ماه ‌آینده باشیم؛ هرچند گفته می‌شود سامسونگ علاقه‌ای را برای عرضه‌ی آن به کشورهای دیگر جز چین ندارد.

یکی دیگر از گوشی‌های سری C سامسونگ در بنچمارک‌ AnTuTu ظاهر شد؛ این‌بار SM-C7000

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال