پس از سه سال اپل واچ مجددا به گوگل مپس مجهز می شود

پس از این که گوگل در سال ۲۰۱۷ به یکباره سرویس مپس را از اپل واچ حذف کرد، شاهد ۳ سال غیبت این اپلیکیشن گوگل در ساعت‌های سری اپل واچ بوده‌ایم. اما اکنون گوگل بیانیه‌ای را منتشر کرده است که در آن آمده یک بار دیگر اپلیکیشن گوگل مپس به ساعت های هوشمند سری اپل […]

پس از این که گوگل در سال ۲۰۱۷ به یکباره سرویس مپس را از اپل واچ حذف کرد، شاهد ۳ سال غیبت این اپلیکیشن گوگل در ساعت‌های سری اپل واچ بوده‌ایم. اما اکنون گوگل بیانیه‌ای را منتشر کرده است که در آن آمده یک بار دیگر اپلیکیشن گوگل مپس به ساعت های هوشمند سری اپل واچ بازمی‌گردد. این اپلیکیشن به کاربران اپل واچ اجازه می دهد تا از طریق نقشه ذخیره شده روی ساعت به مکانهای مختلف مانند خانه یا محل کار بروند و بدین ترتیب مقصد به راحتی روی گوشی تعیین و مسیر مشخص خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در سال ۲۰۱۷ گوگل تصمیم گرفت به یک‌باره اپلیکیشن گوگل مپس را از اپل واچ خارج کند. در آن زمان محققان معتقد بودند اپل واچ با اپلیکیشن های حوزه سلامتی و تناسب اندام متناسب تر است و اپلیکیشن هایی مانند گوگل مپس با ماهیت اپل واچ همخوانی ندارد و به همین دلیل گوگل تصمیم گرفت تا این اپلیکیشن را از اپل واچ خارج کند. اپل واچ اکنون به عنوان محبوب ترین ساعت دنیا شناخته می شود و توانسته ۲۸ درصد از سهم بازار ساعت‌ها را از آن خود کند.

گوگل در بیانیه منتشر شده در روز گذشته اعلام کرده است اپلیکیشن مپس با قابلیت CarPlay به روز رسانی شده و کاربران می توانند علاوه بر تعیین مقصد، نقشه را نیز به همراه چند قابلیت دیگر در صفحه ای با قابلیت اسپلیت اسکرین (تقسیم‌بندی صفحه‌نمایش) تماشا کنند. در این صفحه علاوه بر نقشه مواردی مانند پخش موسیقی و یا تقویم نیز نمایش داده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال