حالت هواپیما در اندروید به وای فای و بلوتوث نیز اجازه کار میدهد

در قابلیت جدید اندروید کاربران می توانند حتی در زمان فعال بودن حالت هواپیما نیز از بلوتوث و وای فای استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل قصد دارد یک تغییر کوچک در اندروید ایجاد کند که امکان استفاده از وای فای در حالت هواپیما نیز وجود داشته باشد به گفته گوگل […]

در قابلیت جدید اندروید کاربران می توانند حتی در زمان فعال بودن حالت هواپیما نیز از بلوتوث و وای فای استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل قصد دارد یک تغییر کوچک در اندروید ایجاد کند که امکان استفاده از وای فای در حالت هواپیما نیز وجود داشته باشد به گفته گوگل پس از انجام این تغییرات در صورتی که کاربر برای نخستین بار در زمان فعال بودن حالت هواپیما وای فای خود را روشن کند پیغامی با مضمون دریافت خواهد کرد که روشن شدن وای فای را در آن حالت به کاربر اعلام می کند.

در حال حاضر در صورت فعال شدن حالت هواپیما دو قابلیت بلوتوث و وای فای بطور خودکار خاموش می شوند. طبق گزارش فون آرنا، حفظ ارتباط بین دستگاه های بلوتوثی و گوشی های هوشمند در زمان فعال شدن حالت هواپیما همچنان برقرار بود.

اکنون این ویژگی در زمان استفاده از وای فای نیز به کاربر ارائه میشود. پس از روشن کردن وای فای در حالت هواپیما، این تنظیمات در گوشی ذخیره شده و وای فای همچنان روش می ماند. بدین ترتیب امکان استفاده از وای فای در خطوط هوایی نیز برای کاربران فراهم است.

در زمان فعال کردن حالت هواپیما تنظیمات مربوط به وای فای و بلوتوث توسط دستگاه بخاطر سپرده میشود و از این پس با فعال شدن آن تنظیمات وای فای و بلوتوث نیز طبق آخرین تغییرات خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال