باتری ایرپاد پرو ۲، ۱۵ درصد بزرگتر از نسل قبل است

گزارش های جدید از باتری ایرپاد پرو ۲ نشان می دهد این باتری حدود ۱۵ درصد نسبت به نسل قبلی خود بزرگتر است. شارژ دهی بیشتر این ایرباد نسبت به نسخه قبلی خود نشان دهنده این موضوع استو البته بهینه سازی هوایی نیز در این زمینه انجام شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

گزارش های جدید از باتری ایرپاد پرو ۲ نشان می دهد این باتری حدود ۱۵ درصد نسبت به نسل قبلی خود بزرگتر است. شارژ دهی بیشتر این ایرباد نسبت به نسخه قبلی خود نشان دهنده این موضوع استو البته بهینه سازی هوایی نیز در این زمینه انجام شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا اپل در ایرپاد پرو ۲ از باتری بزرگتر استفاده کرده است. به گفته این شرکت در صورت غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز فعال در نسل دوم ایرپاد پرو شارژ دهی آن تا ۱.۵ ساعت بیشتر است. در کل این ایرپاد می تواند ۶ ساعت شارژ دهی داشته باشد. وبسایت MySmartPrice اخیرا فهرستی از دیتابیس 3C منتشر کرد که نشان می دهد اپل در این ایرپاد از باتری با ظرفیت ۴۹.۷ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. این ظرفیت حدود ۱۵ درصد بیشتر از ظرفیت باتری نسل قبل است. ایرپاد اول دارای باتری ۴۳.۲۴ میلی آمپر ساعتی بود.

درون کیس ایرپاد پرو ۲ نیز باتری قرار دارد و می تواند آن را شارژ کند. این باتری ۵۲۳ میلی آمپر ساعت است. اما این باتری هم نسبت به نسل قبلی ۴ آمپر افزایش پیدا کرده است. اپل می گوید کیس شارژ می تواند تا ۶ ساعت شارژ دهی داشته باشد که با توجه با شارژدهی قلی مجموع شارژدهی به ۳۰ ساعت می رسد. البته بخشی از این افزایش شارژ دهی نیز به لطف بهینه سازی ها ایجاد شده است. به عنوان مثال سنسور تشخیص پوست در ایرپاد پرو ۲ و همچنین استفاده از تراشه H2 نیز می تواند به افزایش شارژ دهی کمک کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال