شرکت AKHAN به دنبال ساخت نمایشگرهای ساخته شده از الماس در گوشی های هوشمند

شرکت  AKHAN Semiconductorقصد دارد در ساخت نمایشگر گوشی‌های هوشمند از الماس استفاده کند. این شرکت که در زمینه تولید الماس آزمایشگاهی فعالیت دارد با پشتوانه بزرگی از فناوری نمایشگر الماس وارد این بازار خواهد شد. به گفته بنیان گذار آن نیز مبلغ ۲۰ میلیون دلار جهت تجاری سازی این ایده سرمایه گذاری شده است. به […]

شرکت  AKHAN Semiconductorقصد دارد در ساخت نمایشگر گوشی‌های هوشمند از الماس استفاده کند. این شرکت که در زمینه تولید الماس آزمایشگاهی فعالیت دارد با پشتوانه بزرگی از فناوری نمایشگر الماس وارد این بازار خواهد شد. به گفته بنیان گذار آن نیز مبلغ ۲۰ میلیون دلار جهت تجاری سازی این ایده سرمایه گذاری شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از ZDNet، شرکت AKHAN با زمینه فعالیت تولید الماس آزمایشگاهی قصد دارد به بازار رقابتی نمایشگرهای الکترونیکی وارد شود. جایی که اکنون کورنینگ با تولید گوریلا گلس در رده نخست قرار دارد. البته شرکت AKHAN نیز معتقد است به دلیل فناوری های زیربنایی و مالکیت معنوی خود می تواند در این بازار پیشتاز باشد. استراتژی این شرکت نیز استفاده از تجهیزات، مواد و فرآیندهای خود در تجارت و همچنین بهره گیری از مهندسان در توسعه و تجاری سازی نسل جدید محصولات مقاوم خواهد بود.

آدام خان بنیانگذار این شرکت نیز گفته است: افرادی که از شیک ترین گوشی های هوشمند استفاده می کنند علاقه ای به استفاده از یک قاب حجیم برای محافظت ندارند. اینجاست که شرکت AKHAN با فناوری الماس از راه میرسد. این فناوری می‌تواند کاربردهای زیادی در صنعت داشته باشد. اکنون سرمایه اولیه و افزوده های کلیدی برای تیم رهبری فراهم شده و امکان پاسخگویی به تقاضای این پلتفرم وجود دارد.

محصولات AKHAN ساخته شده از الماس های طبیعی بسیار نازک و در لنزهای نوری تک لایه و چند لایه و حتی پنجره ها و آینه ها استفاده می شود. هدف دیگر این شرکت نیز ساخت صفحه نمایش های مقاوم و بادوام بدون افزایش وزن است. به گفته این شرکت شیشه های الماس ساخته شده توسط فناوری AKHAN نسبت به دیگر شیشه های موجود در بازار ده برابر سخت تر و قوی تر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال