گوشی Flash آلکاتل با دو دوربین دوگانه و پردازنده 10 هسته‌ای به‌میدان می‌آید

شرکت آلکاتل گوشی‎هوشمند جدیدی به اسم alcatel Flash تولید کرده است که البته نباید آن را با مدل 2014 گوشی alcatel Flash اشتباه گرفت که سپس نسل بعدی آن به اسم Flash 2 در سال 2015 معرفی شد. در هر صورت، این گوشی بایستی Flash 3 نامیده می‎شد تا نوع نام‎گذاری این دستگاه جای تعجب […]

شرکت آلکاتل گوشی‎هوشمند جدیدی به اسم alcatel Flash تولید کرده است که البته نباید آن را با مدل 2014 گوشی alcatel Flash اشتباه گرفت که سپس نسل بعدی آن به اسم Flash 2 در سال 2015 معرفی شد. در هر صورت، این گوشی بایستی Flash 3 نامیده می‎شد تا نوع نام‎گذاری این دستگاه جای تعجب داشته باشد.

شرکت آلکاتل تصمیم گرفته است نبرد در دنیای دوربین‎های دوگانه را بالا برده و هم در پنل جلویی و هم پشتی از سیستم‎ دوربین‎دوگانه استفاده کند. دوربین پشتی دو سنسور 13 مگاپیکسلی، یک تک رنگ و دیگری RGB است. دوربین رنگی سنسور IMX258 سونی است، همان دوربینی که گوشی LG G6 نیز از آن بهره می‎برد. هر دو دوربین نسبت کانونی f/2.0 دارند. از قابلیت ضبط ویدئوهای 4K پشیبانی می‎شود ولی مشخص نیست که آیا هر دو دوربین این توانایی را دارند یا خیر.

در جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین مکمل 5 مگاپیکسلی برای عمق افکت‎های فوکوس را شاهد هستیم که این دو دوربین نیز لنزهایی با نسبت کانونی f/2.0 محسوب می‎شوند. هم دوربین‎های عقب و هم جلو مجهز به فلاش‎های ال‎ای‎دی دو رنگی شده‎اند.

نمایشگر یک پنل IPS با رزولوشن فول اچ‎دی و ابعاد 5.5 اینچی است تا تمام هزینه‎های تولید صرف دوربین‎ها نشده باشد. چیپست استفاده شده Helio X20 مدیاتک است تا این گوشی قدرت کافی را نیز داشته باشد چون از یک پردازنده‎ی ده‎ هسته‎ای با 2 هسته‎ی Cortex-A72  استفاده می‎کند. مقدار رم 3 گیگابایت قید شده و حافظه‎ی داخلی 32 گیگابایت است. باتری یک سلول 3100 میلی‎آمپرساعتی است که به نوعی شاید برای دستگاهی با این نوع مشخصات ظرفیت کمی به شمار رود.

این گوشی قابلیت‎های ممتاز دیگری نیز دارد از جمله حسگر اثرانگشت در پشت، پورت یو‎اس‎بی C، پشتیبانی از دو سیم‎کارت و رادیو اف‎ام. بدون شک پشتیبانی از شبکه‎ی LTE، استاندارد Wi-Fi b/g/n، بلوتوث 4.1 به همراه سرویس‎های مسیریابی جی‎پی‎اس، GLONASS و Beidou نیز دیده می‎شود.

آلکاتل هنوز قیمت و زمان ورود این گوشی به بازار را اعلام نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال