گوشی Idol 5S آلکاتل با چیپست Helio P20 و 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد

هرچه به کنگره جهانی موبایل 2017 بیشتر نزدیک می‎شویم، موج هیجان ناشی از معرفی گوشی‎های هوشمند جدید نیز بیشتر اوج می‎گیرد. گجت‎هایی نظیر BlackBerry Mercury و ال‎جی G6 بدون شک سهم زیادی از درخشش این مراسم را بر عهده خواهند گرفت ولی پیش‎بینی ما این است که محصولات هوشمند دیگری نیز در این بین خودنمایی […]

هرچه به کنگره جهانی موبایل 2017 بیشتر نزدیک می‎شویم، موج هیجان ناشی از معرفی گوشی‎های هوشمند جدید نیز بیشتر اوج می‎گیرد. گجت‎هایی نظیر BlackBerry Mercury و ال‎جی G6 بدون شک سهم زیادی از درخشش این مراسم را بر عهده خواهند گرفت ولی پیش‎بینی ما این است که محصولات هوشمند دیگری نیز در این بین خودنمایی می‎کنند. یکی از گوشی‎های هوشمندی که ما می‎توانیم انتظار حضور آن را در MWV 2017 داشته باشیم گوشی Idol 5S آلکاتل است.

Idol 4 و Idol 4S آلکاتل دو گوشی تاشویی بودند که در سال 2016 وارد بازار شدند و گوشی Idol 5S آلکاتل نیز احتمالا مسیر 4S را طی خواهد کرد. این دستگاه در تست‎های بنچمارک Geekbench حضور داشته و علاوه بر اسم Idol 5S، بعضی از مشخصات آن نیز مشخص شده است. در بخش نرم‎افزاری شاهد حضور سیستم‎عامل اندروید 7.0 نوقا خواهیم بود و در قلب این گوشی چیپست Helio P20 به همراه 3 گیگابایت رم قرار خواهد گرفت. این مشخصات با مشخصات گوشی 4S  سال قبل با داشتن پردازنده‎ی اسنپ‎دراگون 625 کوالکام به همراه 3 گیگابایت رم، بسیار مشابه است.

پردازنده‎ی Helio P20 موجود در 5S یک واحد ده هسته‎ای با سرعت کلاک 1.69 گیگاهرتز بوده و متاسفانه شاهد حضور سیستم دوربین دوگانه نخواهیم بود چون P20 تنها قادر به پشتیبانی از یک سنسور دوربین است. قیمت گوشی Idol 4S برابر با 350 دلار بود و امسال نیز انتظار داریم 5S طبیعت با کیفیت ولی در عین حال ارزان بودن مدل قبلی خود را حفظ کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال